• سه شنبه 1394/02/08 - تعداد بازدید 7 مرتبه
    امید: سلااااااام بر دوستان بامرااااااام؛ راستش! آدما گاهی به دلایل مختلف، گیج می زنن. گاهی بدجور و گاهی هم کم جور! منم ظاهرا دیروز بدجور گیج ز
  • دوشنبه 1394/02/07 - تعداد بازدید 37 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ خدا حفظتون کنه دوستان بامرااااام
  • یکشبنه 1394/02/06 - تعداد بازدید 51 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ می گم اگه یه راننده به پلیس بگه: "باور کن تا حالا من یواشکی بارها با سرعت 180 تا هم رفتم و هیچ اتفاقی نیفتاده. بذارین من راحت ب
  • شنبه 1394/02/05 - تعداد بازدید 61 مرتبه
    امید: سلااااام؛ می دونین الان تو ذهنم داره چی می گذره؟ اینکه شماها خیلی خوبین. خیییییلی!... دلیل دارم براش. فکر نکنین رو هوا دارم حرف می زنم. دلی
  • چهارشنبه 1394/02/02 - تعداد بازدید 75 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ می گم حواستون که هست؟ حواستون به اینکه از بحثا برداشت اشتباه نکنین! آخه ممکنه از اونور بوم بیفتیم. آخه می شناسم کسانی رو که ب
  • سه شنبه 1394/02/01 - تعداد بازدید 81 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ امروز یکی از همکارا بهم گفت: "باورم نمی شه! فردا چهلم مادر آقای رزاقه. چه زود گذشت! مگه می شه؟ انگار، دیروز بود!" انگشت به دهن
مشاهده آرشیو کامل مطالب
کمی طاقت داشته باشید...
مشاهده تالارهای اعضا

    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 19 اسفند 1392
    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 12 اسفند 1392
    • همایش هم اندیشان دزفول ، اهواز ، اندیمشک ، شوشتر - در دزفول
    • 24 بهمن 1392
    • همایش هم اندیشان تهرانی - قرچک ورامین
    • 8 آذر 1392
    • همایش اندیشه سبز - مشهد مقدس
    • 9 آبان 1392
    • هم اندیشان در همایش بزرگداشت حافظ
    • 19 مهر 1392
    • چهارمین میزبان هم اندیشان در صداوسیما : برنامه پنجشنبه اردیبهشت
    • 18 مهر 1392
    • سومین حضور امید در تلویزیون - برنامه اردیبهشت
    • 8 مهر 1392
    • همایش هم اندیشان مشهد مقدس
    • 27 شهریور 1392
    • اولین همایش طرح همیاری بانوان هم اندیش
    • 26 مرداد 1392
    • حضور امید در برنامه طلوع
    • 1391
    • اولین تصویر گرفته شده از پیام
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • فعالیت های شخصی و ابراز علاقه هم اندیشان
    • نمایشگاه کتاب 1392
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • اردیبهشت 1392
    • همایش یزد هم اندیشان
    • اسفند 1391
    • اولین همایش هم اندیشان تهرانی
    • 22 مهر 1391

« در حال حاضر باشگاه هم اندیشان فعالیتی ندارد. ادامه بحث ها در وبلاگ جناب بیدگلیان جریان دارد »


اگر در این سایت عضو می شوید ، حتما شهر خود را نیز وارد کنید.
پس از عضویت در این سایت می توانید در بخش انجمن های تخصصی به فعالیت پرداخته و با دیگر هم اندیشان بحث و گفتگو داشته باشید.

»آرشیو پیامکهای باشگاه

»آلبوم عکس خاطرات

»آلبوم فیلم

»درباره هم اندیشان

»مرجع شماره های کاربردی


هم اندیشان شنبه 7 بهمن 1391

مجموعاً 0 امتیاز از 5 توسط 0 نفر
| نظرات داده شده (0) | مربوط به موضوع: بحث آزاد ، 1391 ،

دینگ... دینگ... دینگ... ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه... اینجا باشگاه هم اندیشان است... سلااااام... حالتون توپه؟! دماغتون چاقه؟! خدا می گه: اگه سرتو انداختی پایین و رفتی، هر چی سرت اومد، گردن خودته؛ پس یه نگاه به بالا کن..

(فهیمه، 23 ساله، قرچک)

******

سلاااام به یاران باوفا؛ خوش به حال اونی که با صدای پرنده ها صبح پا می شه، می ره شیر گاوشو می دوشه و با خونوادش دور سفره می شینن. مامان از سماور و قوری برا بقیه چایی می ریزه. بوی نون محلیشو حتی با آسمونخرشای تهرون نمی شه عوض کرد... دقت کردین کجای رؤیای ما زندگی بدون پرنده و درخت و آب، ساخته شده بود که حالا به شهر آدم آهنیا می گن: شهر رؤیایی پدیده؟ البته این نظر منه!

 (مهسا)

******

سلام؛ در شگفتم که سلام آغاز است ولی در نماز پایان است شاید این بدین معناست که پایان نماز آغاز دیدار است. سلام دوستان؛ امیدوارم که روز خوبی با هم داشته باشیم.

(ارشین، 18 ساله از شهریار)

******

کینه: آبجی! منم مثل شما زن یه آدم کینه ای ام. اوایل وقتی در انجام کاری با هم اختلاف نظر داشتیم من حرف خودمو می زدم و اون حرف خودش رو؛ در نتیجه قهر می کردیم. بعد از 1 یا 2 روز من برا آشتی پیش قدم می شدم. پرتوقع شده بود. دیگه پیش قدم نشدم. مدت قهرامون یکی دو ماهه شد. طفلک بچم شده بود توپ فوتبال بین ما که توسطش برا هم پیغام می فرستادیم؛ اما به مرور آموختم: 1- نظرمو بگم و تصمیم رو به او واگذارم کنم. 2- باهاش لج نکنم؛ چون جری می شه و پرده حرمت بینمون دریده می شه. 3- تفاهم = تحمل تفاوت ها

******

با سلام من توسط شاگردانم با شما آشنا شدم. مطالب جالبی داشتید. از زحمات شما متشکرم. کینه: یک سال برای شناخت، قضاوت و تغییر، بسیار زود است؛ پس دادن زمان و رفتار صحیح شما مخصوصا گذشت و صبوری دوای حل مشکلات است.

(ش.ب از بیجار)

******

با سلام خدمت آقا امید و هم اندیشان عزیز. خواهی که شود دل تو چون آیینه؛ ده چیز برون کن از درون سینه. حرص و حسد و بخل و نفاق و غیبت؛ بغض و غضب و کبر و ریا و کینه. دلاتون آیینه ای و زندگیتون شیرین باشه.

(شکرانه سالاری 24 ساله از ریوش خراسان رضوی) 

******

تصویر ذهنی: سلام دوستانم؛ اگه یادتون باشه داداش امید در رابطه با برآوردن حاجت چند وقت پیش گفت: "دلمونو با خدا صاف کنیم، گناه نکنیم، به پدر، مادر و دیگران، نیکی کنیم، اون موقع هستش که هر دعا و نمازی بهانه ای می شه برا گرفتن حاجتی که به مصلحتمونه".

(زینب)

******

سلام به آقا امید و هم اندیشان؛ من و خواهرم، از اوایل باشگاه باهاتونیم. تا قبل از اینکه با هم اندیشان آشنا بشم موضوعات درس های دانشگام هیچ جذابیتی برای خانواده ام نداشت. نمی تونستم تو خونه نظری بدم؛ اما از وقتی که با هم اندیشانم، اونقدر مطالب جالب و آموزنده همه جا مطرح می کنم که همه می گن واقعا اطلاعات عمومیت چقدر رفته بالا!

(سنور، 23 ساله، دانشجوی ترم 6 زیست شناسی و خواهرم سمیه، 21 ساله، پیش دانشگاهی ادبیات، آ.غ. اشنویه. "خوشم ده وین" به زبان کردی یعنی: دوستتون دارم)

امید: دوستان! سلاااااام؛ خوشحالم که در کنار شما خوبان هستم. قدر خودتون رو بدونید. جدی می گم. چرا؟ چون تو این دوره و زمونه، با این همه جذابیت برای جوونا، کم پیدا می شه جوونی که حوصله به خرج بده و بیاد بشینه پای تلویزیون و با کنترل، هی صفحه عوض کنه و مشتاقانه آماده شنیدن باشه. این یعنی شما نمونه اید. باور کنین! باور کنین که این کار شما باعث می شه تا تو زندگی، یه سر و گردن با بقیه فرق داشته باشین. من بهتون قول می دم.

******

سلام به امید و پیام و همه هم اندیشان؛ خواهش دارم به من کمک کنید. تا یکم زندگی سخت می شه یا آرزوهای برآورده نشدم زیاد می شن فوری غمگین می شم و آرزوی مرگ می کنم. غیر خودم اطرافیانم شاکین. چی کار کنم؟

(الهام از دولت آباد اصفهان، 72)

امید: دوستان! کمک می کنین؟ اول پیامک بنویسین: امیدواری  

******

سلام؛ در جواب آبجی بهار (که گفته بود دوستام از اینکه با هیچ پسری رابطه ندارم مسخرم می کنن): تو به حرف های دوستات کار نداشته باش. بذار بگن. فردا پس فردا که ازدواج کردی، اگه شوهرت فهمید چی؟ ها؟ اونا میان جواب گو باشن؟ نه! اوقات خودت رو تلخ نکنی ها؟ از ما گفتن بود!

(یه دختر، صندلی شماره 9 کشتی هم اندیشان)

******

سلام هم اندیشان؛ دیشب شام دوست داشتم شیر بخورم. یعنی نون توش تیلیت کنم. با شیر بزهای خودمون که مقایسه می کردم خیلی فرق داشت. رنگش، مزه اش و... واقعا امید هر چی می گه راست می گه. درباره مواد نگهدارنده و افزودنی های غذایی گوش کنید. حتما!

(ع.پ، دوستدار طبیعت، آبدانان)

امید: باور کنین همین امروز، مجبور شدم بعد از مدت ها از شیرهای بسته بندی بخرم؛ مزه همه چیز می داد جز شیر تازه گاو. اصلا با اون شیرهای کیلویی که از مغازه لبنیاتی می خریم قابل مقایسه نبود.

******

سلام امید و هم اندیشان؛ همه می دونیم که لبنیات روستاها طبیعی و خیلی مفیده و روستایی ها هم بیشتر عمر می کنن؛ ولی من نمی تونم بخورم. کمکم کنین.

(فاطمه از طهران)

امید: درسته! خیلی از ماها چون از بچگی شیر پاستوریزه خوردیم؛ به طعم شیرهای محلی عادت نداریم؛ ولی شیرهای کیلویی که لبنیاتی ها می یارن معمولا از گاوداری ها است و کمتر مزه محلی داره. اونا رو امتحان کن؛ حداقل از شیرهای بسته بندی خیلی بهتره؛ ضمن اینکه اگه از مزه اش خوشت نیومد لبنیاتی رو عوض کن. بعضی لبنیاتی ها شیرهاشون خوش طعم تره.

******

سلام؛ دخترا خانوما! باور کنین با خودنمایی و عشوه گری واسه نامحرم، فقط خانواده ها نابود می شن. خودتون دوست دارید شوهرتون رو، کسی رو که زندگیتونه از دست بدید؟

(یه هم اندیش نگران)

******

سلام دوستان؛ برای اینکه زندگیتان از هم پاشیده نشود: 1- به اطرافیان اجازه ندهید که در زندگیتان دخالت کنند 2- صبر و گذشت داشته باشید 3- به همسرتان احترام بگذارید 4- دعوا را کوتاه کنید 5- توقع بی جا از همسرتان نداشته باشید....

******

سلام؛ ما قصد سفر به اردبیل داریم. در بازگشت روز چهارشنبه با توجه به وضع هوا آیا به مشکل برخواهیم خورد؟

امید: دوستان! این حرفم رو جدی بگیرین. قبل از مسافرت، همیشه وضع هوا رو تو اینترنت بررسی کنین. سایت های زیادی تو اینترنت وجود داره. اگه اینترنت هم ندارین به کافی نت برین. ارزشش رو داره. اینم نشونی یکی از سایت ها: http://www.weather.com

******

سلام؛ حالا که بحث آزاده می شه درمورد ازدواج آسان هم صحبت کنید.

(بیتا تقی پور، 20 ساله از تهران)

امید: چرا نمی شه؟ اول پیامک هاتون بنویسین: ازدواج آسان.  

******

سلام به هم اندیشان؛ می خواستم سایتی معرفی کنین که کتاب "مثل زرافه باش یک سر و گردن از بقیه بالاتر" رو بتونم خرید کنم.

(یه هم اندیش از همدان)

امید: توی بخش جستجوی سایت گوگل دقیقا این عبارت رو بنویس: "مثل زرافه باش یک سر و گردن از بقیه بالاتر + خرید اینترنتی"  

******

سلام به تمام دوستای با حال! من یه مشکلی دارم. شبا اصلا نمی تونم راحت بخوابم. موقع خواب تمام کارای گذشتم به یادم میاد. بعد اینقدر به اینا فکر می کنم که نزدیک صبح می شه. شما کمکم کنید. بگید چه کنم؟؟؟!

(ف. 18 ساله)

امید: دوستان! دست به کار شین. اول پیامک بنویسین: فکر  

******

سلام امید و هم اندیشان عزیز؛ پنج شنبه مامانم نذری داشت. می خواست ظرف یکبار مصرف بخره که من مانع شدم و موفق هم شدم؛ اما بعد از تمام شدن نذری مامانم بهم گفت که دیگه به حرفت گوش نمی دم؛ چون این طوری وقتمون تلف می شه. منم هر چی از ضررهای این ظروف یکبار مصرف گفتم فایده نداشت. در ضمن دختر عموم هم می گفت که با یکبار نذری خوردن در این ظرف ها هیچ ضرری نداره. حالا من به مامانم و دختر عموم چی بگم کمکم کنید.

(فاطمه سادات حسینی)

امید: بگو مگه این نذری به خاطر خدا نیست؟ بگو خدا داره می بینه که ما نسبت به سلامت بنده هاش بی خیالیم.

******

دییییییینگ...دییییینگ... اینم زنگ تفریح: ماشین خنگول رو تو روز روشن، جلو چشماش می دزدن، رفیقاش می دون دنبال ماشین و داد میزنن: آااای دزد! یهو خنگول داد می زنه: هیچ خودتونو ناراحت نکنید، رفیقاش وامیستن و می پرسن: چرا؟ می گه: من شمارشو برداشتم.

(معصومه، 18 از کشتی 370).

امید: دوستان خوبم! تا فردا به خدا می سپارمتون. تعداد پیامک های دیروز جمعه: 1382 و پنجشنبه: 1682

ارسال شده توسط: امید و پیام

به اشتراک بگذارید...

کد امنیتی رفرش

مطالب مشابه:

  1. هم اندیشان پنجشنبه 12 بهمن 1391
  2. هم اندیشان چهارشنبه 11 بهمن 1391
  3. هم اندیشان دوشنبه 9 بهمن 1391
  4. هم اندیشان یکشنبه 8 بهمن 1391
  5. هم اندیشان پنجشنبه 5 بهمن 1391
  6. هم اندیشان چهارشنبه 4 بهمن 1391
  7. هم اندیشان سه شنبه 3 بهمن 1391
  8. هم اندیشان دوشنبه 2 بهمن 1391
  9. هم اندیشان یکشنبه 1 بهمن 1391