• دوشنبه 1394/02/07 - تعداد بازدید 19 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ خدا حفظتون کنه دوستان بامرااااام
  • یکشبنه 1394/02/06 - تعداد بازدید 35 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ می گم اگه یه راننده به پلیس بگه: "باور کن تا حالا من یواشکی بارها با سرعت 180 تا هم رفتم و هیچ اتفاقی نیفتاده. بذارین من راحت ب
  • شنبه 1394/02/05 - تعداد بازدید 47 مرتبه
    امید: سلااااام؛ می دونین الان تو ذهنم داره چی می گذره؟ اینکه شماها خیلی خوبین. خیییییلی!... دلیل دارم براش. فکر نکنین رو هوا دارم حرف می زنم. دلی
  • چهارشنبه 1394/02/02 - تعداد بازدید 63 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ می گم حواستون که هست؟ حواستون به اینکه از بحثا برداشت اشتباه نکنین! آخه ممکنه از اونور بوم بیفتیم. آخه می شناسم کسانی رو که ب
  • سه شنبه 1394/02/01 - تعداد بازدید 67 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ امروز یکی از همکارا بهم گفت: "باورم نمی شه! فردا چهلم مادر آقای رزاقه. چه زود گذشت! مگه می شه؟ انگار، دیروز بود!" انگشت به دهن
  • دوشنبه 1394/01/31 - تعداد بازدید 58 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ راستش یه لقمه غذا رو اگه دوبار بجوی، می شه غورتش داد؛ ولی فرقش با لقمه ای که خوب جویده بشه از زمین تا آسمونه. باور نداری مجله
مشاهده آرشیو کامل مطالب
کمی طاقت داشته باشید...
مشاهده تالارهای اعضا

    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 19 اسفند 1392
    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 12 اسفند 1392
    • همایش هم اندیشان دزفول ، اهواز ، اندیمشک ، شوشتر - در دزفول
    • 24 بهمن 1392
    • همایش هم اندیشان تهرانی - قرچک ورامین
    • 8 آذر 1392
    • همایش اندیشه سبز - مشهد مقدس
    • 9 آبان 1392
    • هم اندیشان در همایش بزرگداشت حافظ
    • 19 مهر 1392
    • چهارمین میزبان هم اندیشان در صداوسیما : برنامه پنجشنبه اردیبهشت
    • 18 مهر 1392
    • سومین حضور امید در تلویزیون - برنامه اردیبهشت
    • 8 مهر 1392
    • همایش هم اندیشان مشهد مقدس
    • 27 شهریور 1392
    • اولین همایش طرح همیاری بانوان هم اندیش
    • 26 مرداد 1392
    • حضور امید در برنامه طلوع
    • 1391
    • اولین تصویر گرفته شده از پیام
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • فعالیت های شخصی و ابراز علاقه هم اندیشان
    • نمایشگاه کتاب 1392
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • اردیبهشت 1392
    • همایش یزد هم اندیشان
    • اسفند 1391
    • اولین همایش هم اندیشان تهرانی
    • 22 مهر 1391

« در حال حاضر باشگاه هم اندیشان فعالیتی ندارد. ادامه بحث ها در وبلاگ جناب بیدگلیان جریان دارد »


اگر در این سایت عضو می شوید ، حتما شهر خود را نیز وارد کنید.
پس از عضویت در این سایت می توانید در بخش انجمن های تخصصی به فعالیت پرداخته و با دیگر هم اندیشان بحث و گفتگو داشته باشید.

»آرشیو پیامکهای باشگاه

»آلبوم عکس خاطرات

»آلبوم فیلم

»درباره هم اندیشان

»مرجع شماره های کاربردی


هم اندیشان سه شنبه 9 مهر 1392

مجموعاً 1 امتیاز از 5 توسط 5 نفر
| نظرات داده شده (3) | مربوط به موضوع: 1392 ، آیا دوام عشق بعد از ازدواج یک خیاله؟ ،

هم اندیشان سه شنبه 9 مهر 1392

امید! اگه بدونی واسه دیدن برنامه هم اندیشان تو "اردیبهشت" چه کارایی که نکردم!! فنی حرفه ای رو زیرو رو کردم واسه تلویزیون. نگهبان بیچاره رو فرستادم رو چه بلندی ای که آنتن رو درست کنه...!

(راضیه، کارآموز قالی بافی، بروجرد)

امید: سلاااااام؛ سلام به این همه شور و عشق به یه باشگاه زندگی ساز. خیلی خوبه که باشگاه هم اندیشان جزئی از زندگی خیلی هامون شده و هر پیشرفتی برای باشگاه رو پیشرفتی برای زندگیمون می دونیم. تلویزیونی شدن باشگاه هم اندیشان، یه قدم دیگه به جلو بود و به همین خاطر، دیروز کلللللی پیامک فرستادین و احساس غرور کردین. با خوندن اون پیامک ها کلی انرژی گرفتم و برای ادامه کار، مصمم تر شدم. ممنون که هستین.

******

سلام دوستان و امید و پیام؛ امروز واقعا به هم اندیشان افتخار کردم؛ چون بعد از چند وقت صبوری کردن و به قول شما با مهارت های لازم، شوهرم که تا پیش از مهر به شدت مخالف ادامه تحصیل دخترم در شهر بود امروز که یه هفته از مهر می گذره خودش اونو برد تا خوابگاه ثبت نام کنه. و دخترمم قول داده که قدر پدر و مادرشو بدونه و بیشتر تلاش کنه. با تشکر از شما دوستان و دست اندرکاران "ها"

(بختیاری هستم از روستای آصف آباد، شهرستان مرزی سرخس، مامان مرضیه رادمنش. هردوتامون عاشق هم اندیشانیم. منم قول دادم وقتی دانشگاهه، خلاصه پیام ها رو براش یاداشت کنم.)

امید: این یه تجربه عینی موفق از این حرف همیشگیمونه: "چوب جادو برای تغییراتی که دوست داریم اتفاق بیافته وجود نداره. صبر و حوصله و تغییر و تدبیر خود ما است که می تونه کار چوب جادو رو انجام بده."

******

سلام؛ دوام عشق در ازدواج به نظر من در بعضی ازدواج ها خیالی و در بعضی ازدواج ها واقعیه؛ چون بستگی به دو طرفی داره که ازدواج می کنن. منظورم اینه که بعد ازدواج، با چه دیدی زندگیشونو نگاه می کنن.

(محسن خوشرو، 19 ساله، سراوان)

امید: به همین خاطره که می گن قبل از ازدواج، خوب با هم صحبت کنین و با دیدگاه های همدیگه در مورد زندگی، خوب آشنا بشین.   

******

سلام؛ امروز اخبار گفت روز بزرگداشت سالمندانه. امید! روز دوستان پیرمرده ها! نکته ای نیست آیا؟

(رضوان از همدان)

امید: نکته که زیااااده؛ ولی مگه می شه از دست شماها چیزی گفت. زود برا آدم دست می گیرین.

******

سلام به همگی؛ می گما! چه حس خوبیه وقتی یه چیز جدید یاد بگیری! کلاس خیاطی می رم. کلی بلد شدم. خیلی خوشحالم. اصلا روحیه آدم عوض می شه!

(محبوبه جاور، 18 ساله، ترم یک پتروشیمی، دهلران)

امید: یه دختر خانومی تو فامیل ما هست که تازه درس دندونپزشکیش تموم شده. با اینکه از خانواده ثروتمندی هستش؛ ولی تمام لباس هاش رو خودش می دوزه. می گه: از این که حاصل هنر خودم رو می پوشم خیلی حس خوبی دارم. با تمام وجود دارم حس می کنم که به خاطر این هنر و کارش چه قدر دلی و زبانی داره مورد تحسین دیگران قرار می گیره. خیلی خوبه که آدم مهارت هایی رو یاد بگیره که به درد زندگیش هم می خوره.

******

سلام آقا امید! بالاخره تونستید مجری برنامه اردیبهشت رو هم اندیش کنید یا نه؟

(الهام پنجی از تهران)

امید: فرصت نشد ببینم چه قدر هم اندیش شده؛ ولی گریمور برنامه رو هم اندیش کردم. خیلی براش جذاب بود. می گفت: واقعا تو دنیای امروز، وجود یه چنین چیزی لازمه.

******

سلام؛ "قبل از ازدواج چشم هایت را خوب باز کن و بعد از ازدواج آن ها را ببند! یعنی زمان بررسی ضعف ها، پیش از ازدواج است. قبل از ازدواج همه عیب های او را ببینید و اگر می خواهید او را قبول کنید، حداقل بدانید او چگونه است؛ چون آدم ها را جوری که هستند باید پذیرفت نه آنگونه که در رویاهای شما هستند و نه جوری که به ما قول داده اند." جملاتی از کتاب سین جینای خواستگاری از مسلم داودی نژاد. به نظرم با دقت شخص انتخاب بشه عشق کم نمی شه.

(عرفانه افشاری، بهار همدان)

امید: درسته! انتخاب درست، خیلی از مشکلات زندگیمون رو "کمتر" می کنه؛ چون خیلی از مشکلات، به خاطر انتخاب نادرسته؛ ولی یادتون باشه: زندگی بدون مشکل، وجود نداره. باید با کسب آگاهی، خودمون رو برای رویارویی درست با اونا آماده کنیم. اتفاقا خییییلی لذت بخشه وقتی با صبر و درایت خودمون، یه مساله ای رو حلش می کنیم. مامان مرضیه خانوم امروز چه قدر خوشحال بود؟

******

سلام؛ صلام؛ ثلام؛ 3لام؛ saلام... خسته نباشین! زنده و سلامت باشید!... اکثر آقایان خواهان رابطه ای رک، مستقیم و شجاعانه هستند، بدون این که خشم و ملامتی، غرغری در کار باشد. یکی از روش های مسرت بخش اینه که یاد بگیرید حقایق و نیازهای خود را شفاف و مهربانانه به همسرتان منتقل کنید. آرام آرام، ذره ذره، اونم با مهر و محبت و صفا و صمیمیت. نه با جدل. به نظرم اگه متاهلین اینطور رفتار کنن عشقشون کمرنگ نمی شه... "ها"! حواستون به جوونیتون باشه. درست ازش استفاده کنید.

(عاطفه، 18 ساله، رشت)

******

به نظر من خیلی وقتا غرور بی جا باعث کمرنگ شدن عشق می شه. خیلیا یه ببخشید گفتن زورشون میاد؛ یعنی غرور نمی ذاره که بگن و منتظر عذرخواهی همسرشون می مونن و ناراحتیا کشدار می شه و رفته رفته عشق کمرنگ می شه.

(لیلا، ۲۱، زنجان)

******

اندکی شوخی! به نظر من اگه زن و شوهر هفته ای یه بار با هم دعوا کنن و خانم برا معذرت خواهی گل بخره و پیش قدم بشه عشقی دیگه کم رنگ می مونه آیا؟؟؟

(حسن، 25 ساله، بوشهر)

امید: حسن آقا! خوب شد که یادت بود اول پیامکت بنویسی: اندکی شوخی!

******

سلام دوستان؛ من نتونستم برنامه روز دوشنبه رو ببینم. باید می رفتم مدرسه پسرم. چه خبر بود؟ در مورد چی صحبت کردین؟ تکرار داره آیا؟ دارم از کنجکاوی می میرم.

(طیبه، مادر 31 ساله هم اندیش از آشتیان)

امید: راستش! یه صحبت هایی شده تا هر هفته 20 دقیقه از برنامه اردیبهشت به باشگاه هم اندیشان اختصاص پیدا کنه؛ ولی خب! درخواست های شما از روابط عمومی شبکه (پیامک: 300004) و برنامه اردیبهشت (3000045) می تونه کار رو قطعی تر و محکم تر کنه. یادتون باشه که قدرت پیامک هاتون تونست بالاخره سرعت پیام نما رو درست کنه. یه همچین قدرتی داره پیامک های شما!   

******

سلام داداش امید و پیام؛ سلام دوستان هم اندیش؛ می دونم این یکی پیامم رو هم مثل بقیه پیامهام نگاهم بهش نمی کنید؛ ولی من خیلی صبورم. صبر می کنم مثل صبر بیست ساله ام. بیست ساله با دختر گلم و همسر مهربونم تو یه اتاق دارم زندگی می کنم. چرا دارم صبر می کنم؟ چون همسرم نمی تونه مادر پیرشو به امید خدا رها کنه؛ چون زندگیمو دوست دارم. من و همسرم چنان بهم عشق می ورزیم که انگار همین دیروز با هم آشنا شدیم و هیچ وقت تجملات نمی تونه این زندگی شیرین رو ازم بگیره.

(یه هم اندیش واقعی از  کویر)

امید: می بینین؟ صبر، چه کارا که نمی کنه؟   

******

سلام هم اندیشان گل؛ من ۷ ماهه نامزد کردم و شوهرمم رو خیلی دوس دارم؛ ولی اون منو نمی فهمه. می ترسم بریم زیر یه سقف و نتونم رفتاراشو تحمل کنم. می شه کمکم کنین؟

(عاطفه، ۱۸ ساله از ارومیه)

امید: زندگی، یعنی تحمل و بردباری. اگه فکر کردی می تونی کسی رو پیدا کنی که هیچ وقت کاری انجام نده یا مشکلاتی با خودش نداشته باشه که اون ها باعث ناراحتیت بشه، سخت در اشتباهی؛ ولی یه چیز مهم هم هست. باید سعی کنیم کسی رو انتخاب کنیم که با توجه به خصوصیات اخلاقیمون، کمترین مشکل رو باهاش داشته باشیم؛ ضمن اینکه خیلی از مشکلات به خاطر کم تجربگیه و درست شدنیه. خیلی هاش هم به خاطر تفاوت جنس زن و مرده که با شناخت از همدیگه می شه حلشون کرد؛ ولی بعضی هاش هم جزء خصوصیات اخلاقی طرف مقابله که به راحتی درست شدنی هم نیست. باید بتونی فرق بین این ها رو تشخیص بدی تا بتونی درست تصمیم بگیری.     

******

سلام؛ یه کتاب: "مردان مریخی، زنان ونوسی" نوشته: جان گری. رفقای متاهل باشگاه بخونیدش که معجزه می کنه. درباره تفاوت های زن و مرد هستش. از زیر سقف آسمون دارم ستاره می شمارم.

******

مشاعره: واسه چندمین باره که شعر می فرستم!! عه!! منم که شهره ی شهرم به عشق ورزیدن... منم که دیده نیالوده ام به بد دیدن.

(مریم، دانشجو، سبزوار)

امید: د! د! د! خیلی وقت بود حواسمون به مشاعره نبودا! از بس کارمون زیاده. خب! نون بدین. به معنی این شعر هم خوب دقت کنیم. خیلی پیام داره.   

******

دوستانم همه نابند طلا سیری چند؟ درد، دور از همه شان باد، بلا سیری چند؟ بی گل روی عزیزان نفسم می گیرد. بی حضور رفقا صلح و صفا سیری چند؟ سلام رفقا! دو سال هست که باهاتونم. سی سالمه و مادر یه دختر یازده ساله و یه پسر ده ساله هستم. فکر می کنم عضویتم تو باشگاه باعث شده بهتر بتونم با بچه هام رفتار کنم. قبلا زود از دستشون عصبانی می شدم؛ ولی از وقتی با شما آشنا شدم همه اش به خودم تذکر می دم من یه مادر هم اندیشم. باید با بچه هام درست رفتار کنم. مشکلاتم باهاشون خیلی کمتر شده. پیامک دادم بگم ممنون که هستید. اندازه خواهر برادرام دوستتون دارم.

******

سلام؛ این جمله رو یه جایى خوندم جالب بود. گفتم واسه شما هم بفرستم. براى آدم فعال 7 روز هفته داراى 7 امروز است و براى آدم تنبل 7 روز هفته داراى 7 فردا. . .

(مصطفى، 18 ساله، آمل)

امید: ممنون آقا مصطفی به خاطر تلنگرت. راستی! یه خبر خوب هم برا هم اندیشان دارم. شنبه، 20 مهر، روز بزرگداشت حافظ، یه برنامه خیلی خوب قراره با حضور شعرای معروف کشور، تو تهران برگزار بشه. حسام الدین سراج هم قراره برنامه زنده اجرا کنه. یه جورایی یه برنامه مشترک با هم اندیشانه که قراره امید و پیام هم اونجا باشن. همه هم اندیشان دعوتن؛ به ویژه با خانواده.  بعدا بیشتر براتون می گم. به خدا می سپارمتون.

تعداد پیامک های دیروز: 5428

به اشتراک بگذارید...
اين نظر توسط sharifeh در تاريخ 1392/07/14 و 11:50 دقيقه ارسال شده است

عارفی را دیدم سطل اب و مشعلی در دست از او پرسیدم کجا میروی ؟ گفت : میروم با مشعل بهشت را اتش بزنم و با اب اتش جهنم را خاموش کنم که مردم نه از ترس جهنم و نه برای بهشت عبادت کند.بلکه فقط برای خدا عبادت کند


شکلکشکلکشکلک

اين نظر توسط فاطمه اسدی در تاريخ 1392/07/14 و 10:00 دقيقه ارسال شده است

سلام امید جان یه چیزی رو از ته دل بهت بگم :همه ی خوبی های دنیا منو یاد شما میندازن.

اين نظر توسط سمیه صفایی در تاريخ 1392/07/12 و 17:08 دقيقه ارسال شده است

سلام بر همگی.بابا همه برنامه که مال تهرانی ها شد پس ما چکارکنیم یه سری هم به ما بزنید بد نیست آقا امید


کد امنیتی رفرش

مطالب مشابه:

  1. هم اندیشان پنجشنبه 29 اسفند 1392
  2. هم اندیشان چهارشنبه 28 اسفند 1392
  3. هم اندیشان سه شنبه 27 اسفند 1392
  4. هم اندیشان دوشنبه 26 اسفند 1392
  5. هم اندیشان یکشنبه 25 اسفند 1392
  6. هم اندیشان شنبه 24 اسفند 1392
  7. هم اندیشان پنجشنبه 22 اسفند 1392
  8. هم اندیشان چهارشنبه 21 اسفند 1392
  9. هم اندیشان سه شنبه 20 اسفند 1392