• سه شنبه 1394/02/08 - تعداد بازدید 7 مرتبه
    امید: سلااااااام بر دوستان بامرااااااام؛ راستش! آدما گاهی به دلایل مختلف، گیج می زنن. گاهی بدجور و گاهی هم کم جور! منم ظاهرا دیروز بدجور گیج ز
  • دوشنبه 1394/02/07 - تعداد بازدید 37 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ خدا حفظتون کنه دوستان بامرااااام
  • یکشبنه 1394/02/06 - تعداد بازدید 51 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ می گم اگه یه راننده به پلیس بگه: "باور کن تا حالا من یواشکی بارها با سرعت 180 تا هم رفتم و هیچ اتفاقی نیفتاده. بذارین من راحت ب
  • شنبه 1394/02/05 - تعداد بازدید 61 مرتبه
    امید: سلااااام؛ می دونین الان تو ذهنم داره چی می گذره؟ اینکه شماها خیلی خوبین. خیییییلی!... دلیل دارم براش. فکر نکنین رو هوا دارم حرف می زنم. دلی
  • چهارشنبه 1394/02/02 - تعداد بازدید 75 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ می گم حواستون که هست؟ حواستون به اینکه از بحثا برداشت اشتباه نکنین! آخه ممکنه از اونور بوم بیفتیم. آخه می شناسم کسانی رو که ب
  • سه شنبه 1394/02/01 - تعداد بازدید 81 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ امروز یکی از همکارا بهم گفت: "باورم نمی شه! فردا چهلم مادر آقای رزاقه. چه زود گذشت! مگه می شه؟ انگار، دیروز بود!" انگشت به دهن
مشاهده آرشیو کامل مطالب
کمی طاقت داشته باشید...
مشاهده تالارهای اعضا

    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 19 اسفند 1392
    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 12 اسفند 1392
    • همایش هم اندیشان دزفول ، اهواز ، اندیمشک ، شوشتر - در دزفول
    • 24 بهمن 1392
    • همایش هم اندیشان تهرانی - قرچک ورامین
    • 8 آذر 1392
    • همایش اندیشه سبز - مشهد مقدس
    • 9 آبان 1392
    • هم اندیشان در همایش بزرگداشت حافظ
    • 19 مهر 1392
    • چهارمین میزبان هم اندیشان در صداوسیما : برنامه پنجشنبه اردیبهشت
    • 18 مهر 1392
    • سومین حضور امید در تلویزیون - برنامه اردیبهشت
    • 8 مهر 1392
    • همایش هم اندیشان مشهد مقدس
    • 27 شهریور 1392
    • اولین همایش طرح همیاری بانوان هم اندیش
    • 26 مرداد 1392
    • حضور امید در برنامه طلوع
    • 1391
    • اولین تصویر گرفته شده از پیام
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • فعالیت های شخصی و ابراز علاقه هم اندیشان
    • نمایشگاه کتاب 1392
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • اردیبهشت 1392
    • همایش یزد هم اندیشان
    • اسفند 1391
    • اولین همایش هم اندیشان تهرانی
    • 22 مهر 1391

« در حال حاضر باشگاه هم اندیشان فعالیتی ندارد. ادامه بحث ها در وبلاگ جناب بیدگلیان جریان دارد »


اگر در این سایت عضو می شوید ، حتما شهر خود را نیز وارد کنید.
پس از عضویت در این سایت می توانید در بخش انجمن های تخصصی به فعالیت پرداخته و با دیگر هم اندیشان بحث و گفتگو داشته باشید.

»آرشیو پیامکهای باشگاه

»آلبوم عکس خاطرات

»آلبوم فیلم

»درباره هم اندیشان

»مرجع شماره های کاربردی


هم اندیشان چهارشنبه 23 اسفند 1391

مجموعاً 0 امتیاز از 5 توسط 0 نفر
| نظرات داده شده (3) | مربوط به موضوع: بحث آزاد ، 1391 ،

پیام: سلام بر دوستان جان؛ نیک بنگرید که عشق آتشین باشگاه چگونه این عاشق شوریده را شیدا نموده و از خواب و خوراک انداخته؛ آن سان که روزها را از یاد برده و چهارشنبه را از پنجشنبه باز نشناسد. آه.....  ببخشید! خالی بستم. پنجشنبه می خواستم برم فریدونکنار؛ این بود که با امید جابجا کردم. منتظرم نبودین؟ نه؟! دوستم چی؟ دوستمم ندارین؟ گناه دارما! 

******

سلام؛ خواستم به همه جوونا بگم همیشه آدم با کسی که دوسش داره خوشبخت نمی شه. شوهر من قبل ازدواج عیب و ایراد زیاد داشت؛ ولی چون دوسش داشتم برام مهم نبود. الان دارم حسرت گذشتمو می خورم. علاقم بش کم شده؛ چون واقعا عیب هایی که داشت برام مشکل ساز شده.

(س، از گوشه خونه غم)

پیام: وصل، گاهی قربانگاه عشق است و گاه سرآغاز عشق.

******

سلام امید و ژرف اندیشان؛ عشق مثل پنیر می مونه. زیادش آدم رو خنگ می کنه، به اندازه اش آدم رو به تکامل می رسونه. کسی هم تا حالا از بی پنیری نمرده!!!

(الهام، ۱۹ساله از میاندوآب آ.غ)

پیام: خنگ می کنه چیه الهام خانم!! بده! نگو! بگو ضریب هوشی رو کم  می کنه. تازه پنیر رو اگه با گردو که مثل مغز می مونه بخوری اشکالی نداره. یعنی چی؟ یعنی اگه عقل و عشق با هم باشن اشکالی  نداره.

******

سلام؛ از شما که یه مردین می پرسم: به نظر شما اگه یه زن همیشه با شوهرش رفتار خوب و با محبتی داشته باشه خیلی مهربون باشه، آیا مرد پررو نمی شه؟ من به خاطر این طرز فکر سعی می کنم همیشه هم محبت نکنم همیشه هم خوب نباشم تا یه وقت پررو نشه.

پیام: دست شما درد نکنه. یه دفعه بیا بزن زیر گوش ما دیگه؛ ولی از شما چه پنهون ما مردها بعضی از وقت ها از این فکرا می کنیم؛ ولی رو نمی کنیم. در کل موضوع جالبیه و علل زیادی  داره. حیف که وقت نیست توضیح بدم. حیف این گنجینه دانش همین طور داره تو کنج دلم خاک می خوره..... حیف

******

با عرض سلام به هم اندیشان؛ می خواستم یه توصیه دوستانه کنم. وقتی از خیابون رد می شید و می بینین یه کارگر داره کار می کنه؛ حتما یه خسته نباشید بگید؛ چون خودم هم کارگر بودم. این کار خیلی تاثیر داره. خستگی رو از تن آدم در میاره... مواظب خوبی هاتون باشین. یا علی. خداحافظ.

(محمد خالقی، 17، سبزوار)

******

سلام؛ پیام و امید خان که ما رو تحویل نمی گره! اگه بتونید درباره شبکه های ماهواریی و سبک زندگی غربی که آن ها می خواهند در جامعه ما ترویج بدهند، نظر هم اندیشان رو بدانیم بحث مفید و جالبی می شه.

(عشاق الرقیه.ص، شیراز)

پیام: جنابعالی نبودی. نبودی روزهای اول باشگاه که ببینی ما چقدر درباره ماهواره حرف زدیم.

******

با سلام و عرض گله؛ چرا پیام خانم بنده به نام (هلن بانو) رو درج نمی کنید؟ اون هر شب تا دیر وقت بیدار می مونه. من خیلی دلخورم. خواهشا حداقل یکیو بذارین.

پیام: ای به چشم،  شوهر با وفا. هلن بانو نگفته بودن همسر شما هستن.

******

سلام به هم اندیشان عزیز و امید؛ امروز بعد از چند ماه دوباره هم اندیشانو خوندم. حس خوبی که قبلا از خوندنش داشتم زنده شد. احساس کردم چقدر دلم واسش تنگ شده. من یه چند ماهیه که نمی دونم چم شده. همه چیزایی که دوست داشتمو یه دفعه ای کناز گذاشتم. یکیشم هم اندیشان بود. خودمم از این بابت ناراحت بودم. مدتهاس دلم می خواد برم یه جای خیلی دور. تنهای تنها واسه خودم زندگی کنم. بین این آدمایی که می شناسم خیلی غریبم. دیگه هیچکیو دوست ندارم؛ البته به جز شما.

(آتوسا، 26، کرمانشاه)

پیام : سر جدت دیگه نرو.

******

با عرض سلام خدمت آقا امید و هم اندیشان عزیزم؛ خواستم در جواب دخترا بگم چرا فکر می کنین حتما باید به پسر مورد علاقتون برسین؟ خب همین مشکلاتی که واسه شما هست واسه ما هم هست. برای مثال پسری که علاقه به دختری داشته باشه و به دلیل نداشتن شرایط اعم از مالی و خدمت سربازی و... نتونه قدمی برداره و دختره هم ازدواج کنه، خب واسه ما هم سخته که اونو فراموش کنیم و خواستگاری یه نفر دیگه بریم... در جواب خانم الناز هم باید بگم ما پسرا به این راحتیا پا به راه نمی ذاریم و هر دختری که بهمون ابراز علاقه کرد سریع عاشقش بشیم! ولی من به پسر مورد علاقت حق می دم و همش سمت خودتونا نگیرین. به نظر من اینا رو که گفتین معیاری نیست که بگین پسره ناپاک بوده والان توقع دارین فرد پاک نصیبتون بشه؛ ولی یه خورده منطقی تر فکر کنین.

(هم اندیش از اهواز)

******

خوشبختی مانند توپی است تا از آن دوریم به دنبالش می دویم و وقتی بهش می رسیم لگدش می زنیم. این جمله، الان تو اتوبوس به یادم اومد. گفتم براتون بفرستم.

(مهناز از مشهد)

******

سلام امید؛ تو رو خدا اون وبلاگی که عکس همایش یزد رو گذاشتی یه بار دیگه آدرسشو بده؛ چون من ندیدم. یادت نره!

پیام: http://hamandishantv4.rzb.ir

******

خاطره: سلام به همه؛ یه روزی یکی از هم اندیشا درمورد شکست عشقی خودش گفته بود و منم تو همون روزا به باشگاه زیاد اس می دادم و همه می دونستن. براتون بگم اون هم اندیش با اسم مستعار من این اس رو داده بود. آقا همه که این اس رو خونده بودن فکر می کردن اون هم اندیش من بودم. از اون روز رفتار همه باهام عوض شده بود طوری که عموم بهم زنگ زد و گفت: واقعا که من اینقدر غریبه بودم که حرف دلتو بهم نگفتی؟! من بدبخت هم از همه چی بی خبر موندم چی بگم تا این که اومدم باشگاه رو خوندم و دیدم تو چه هچلی افتادم. خلاصه با هر بدبختی که بود همه رو راضی کردم که این اس مال من نیس. از اون روز به بعد هم اس هام رو با اسم و فامیل واقعیم می‌فرستادم.

( مریم ام .ج. از فسا)

پیام: خدا به داد من برسه.

******

حقیقتش دیشب بی خوابی به سراغم اومده بود و نمی دونم گل شعرم طبع کرد یا طبع شعرم گل. یه چند خطی سرودم حالا یا منظوم هستش یا جسارتا درپیتی. دیگه قضاوتش رو به عهده شما می گذارم. اگر صلاح دونستید درجش کنید. از طرف خاله ناهید تقدیم به شما عزیزان:

شدیم ساکن درون کشتی ناب هم اندیشان

پیام  است دیده بان عرشه و امید کشتی بان

به گاه غم، دم شادی و حتی موقع تشویش

نشینیم روی عرشه با دو صد یار نکواندیش

جزیره به جزیره می رویم تا اوج خوشبختی

به لطف ایزد منان گذاریم پشت سر هر مانع سختی

اگر دستی طلب کرد یاری دست دگر، با هم

همه یکدل شویم و همزبان وز بهر زخم دوستان مرهم

 

یکی در جستجوی یار و آن یک در پی درمان

 

ز پاکی و صفای دل همه در وادی عرفان

 

طبیعت دوستند اینجا همه، باید به این بالید

 

گل اندیشان ایرانی، بود راه شما جاوید 

 

غریبه آشناهایی به هم نزدیک

 

به حسن انتخاب نام این کشتی بسی تبریک

 

ز من بشنو تکانی ده به افکارت بیا با ما

 

بشو همراه تا رهرو شویم تا عالم بالا

 

گرت در سر همی باشد وصل خالق دادار

 

سوار کشتی ما شو که هم امن است و هم جادار 

 

پیام:  بدک نیست. استعدادشو داری.

 

******

 

سلام بر هم اندیشان: امید جان نمی دونی چقدر سخته در یک محیط دربسته و سربسته (زندان) سنگ صبور 600 نفر باشی و با راهکارهات موجب زودتر آزاد شدنشون بشی. اونوقت خودت تنها باشی. از اینها گذشته اون چیزی که آزار دهنده تره اینه که پیامت درج نشه!

(میثم، 62 از زندان)

پیام: شرمنده میثم جان . سنگ صبوری یعنی چی ؟ من امروز  یه ذره پنیر بی گردو خوردم، آیکیوم افتاده . یعنی زندان بانی ؟ مشاوری؟ زندانی هستی؟ برای چی رفتی زندان ؟ آدم کشتی ؟ برای چی ؟

******

مامان همیشه بهم می گفت: چرا نماز نمی خونی؟ موقع ازدواجم همسرم گفت: باید نماز بخونی. من یه مدتی مرتب خوندم؛ ولی بعدا شد یه روز درمیون. بعد کلا نخودم؛ ولی حالا تصمیم گرفتم بخونم؛ البته روی تصمیمم شما تاثیر گذاشتین. برام دعا کنید تا ادامه اش بدم.

(فرشته، عاشق همسرش و پسرش محمد عرفان)

******

سلام؛ پیام خواهش می کنیم درج بفرما. یه سوال. چرا بیشترهم اندیشا فقط به امید سلام می کنن؟؟؟ پس داش پیام ما چی؟؟

(دااش دوقلوها، 22 ساله. دانشجو عمران، کرمانشاه)

پیام: ای بابا! داش دوقلو!! ما اگه شانس داشتیم که اسممون پیام نمی ذاشتن، می ذاشتن  امید.

******

قرار نوروزی: سلام دوستان هم اندیش، من در سال 91 دوستان و عزیزان زیادی رو از دست دادم و الآن که دارم خونه تکونی میکنم تصمیم گرفتم تمام ظروف داخل بوفه رو بذارم تو کابینت تا تو یه بهترین ظرفای خونه غذا بخوریم. تا کی وایستم یه مهمونی یا عروسی برم. پس بهترین لباس های داخل کمد رو تو خونه بپوشم و هر خدمت ازم بر میاد واسه همه بدون چشم داشتی انجام بدم. فرق نمی کنه قوم خودمه یا شوهرم. سعی کنم بنده خوب خدا باشم. مرگ خبر نمی کنه و پیر و جوون هم نداره.

(مامان اقدس از شیروان)

******

سلام؛ امید! مادربزرگم چون بی سواده بعضی از قسمت های نمازشو اشتبا می خونه! من چن بار با یه لحن خوب بهش گفتم اما قبول نکرده. چی کار باید کنم؟

(لاله، 21)

پیام : اگه نمی تونه درست بخونه اشکالی نداره. اگر هم می تونه یاد بگیره ولی عمدا یاد نمیگره شما زیاد اصرار نکن.

******

یه نفر داشته خنگول رو کتک می زده و می گفته: قلی! می کشمت.  مردم میان که از هم جداشون کنن. خنگول با خنده می گه: بذارین بزنه من که قلی نیستم!

(زهرا، قم)

******

سلام؛ وای امید! ممنون واسه اون پیشنهادت (خوبی و بدی هامون رو بگن) عالی بود!!! من و دوستام تو مدرسه این کارو کردیم!!!! الان حالم خیلی خیلی خوبه!!!! دوستان بیاید آخر سالی شما هم این کارو بکنید!!! واقعا ممنونم که هستید عزیزان.......!!!!!!

(محدثه بلا، 18 ساله از شهرری)

******

سلام؛  بهتره اسم باشگاه رو از هم اندیشان تغییر بدین به مشکلات زناشویی. واقعا جو باشگاه برای مجرد ها خسته کننده شده. راستی! هم اندیشان رو مادر و خواهرم معرفی کرد. مدت ها است همراهشون می خونم؛ ولی اولین باره پیام می دم به امید اینکه درج کنی.

(میلاد، 68، اهواز)

پیام: در مجموع بخوایم نگاه کنیم خیلی هم خانوادگی نبوده. بحث دیرخوابی؛ ماهواره؛ کار؛ آرایش؛ محیط زیست؛ ترس از مرگ؛ ظاهر و باطن؛ دوستی های خیابونی و....... بازم بگم؟؟!

******

سلام سلام سلام؛ امید! راستی من می تونم باهاتون همکاری کنم. عاشق کارای دسته جمعی ام. اگه کمکی از دستم بر می یاد بگو انجام بدم. کلی ایده هم واسه پر رونق تر شدن باشگاه دارم. این شماره منه... اگه دوست داشتی یه پیام بهم بده.

(ابراهیمی، تهرانپارس)

پیام: ایده هاتو بفرست به ایمیل باشگاه. دست جمعی راجع بهش فکر می کنیم.

******

هم اندیشان سلام؛ ما داریم می ریم مسافرت. حتما لوگوی باشگاه رو پشت ماشیناتون بزنید که اگه دیدمتون براتون دست تکون بدم. یادتون نره ها!

(فرزانه، 18ساله، منتظرتون هستم)

******

من تو را دوست دارم تو او را و او دیگری را. این گونه است که همه تنها هستیم.

(سعید، سرباز نیروی انتظامی, هنگ مرزی راز)

پیام: ممنونم از همه دوستان . فقط قبل از خداحافظ می خوام عضو جدید باشگاه رو بهتون معرفی کنم. خانم رها آریا . ایشون عضو انجمن ایکتیوزیس ایران هستن. ایکتیوزیس یه جور بیماری نادر پوستیه. خودشون بیشتر توضیح میدن:

رها: در این بیماری پوست ترک برمی داره. ورقه ورقه می شه. یک بیماری ژنتیکیه که در ازدواجهای فامیلی فرزندشون درگیر میشن .این بیماری جز یک کپسول درمان دیگه ای نداره که اونم صد تا ضرر داره که نخوردنش بهتر از خوردنشه و همیشه باید پوستو چرب نگه داشت. ببخشید اگه به سایتمون برین راجع به این بیماری بیشتر می دونین. تازه می تونین یک تاپیک راجع به این بیماری تو هم اندیشان باز کنین تا همه درباره این بیماری بدونن. برای عکس دیدن این بیماری به این سایت برین: http://www.dralisodmand.com/article-print-109.htm

پیام: ممنون از رها خانم و همه دوستان. راستی ما یه دستی روی جلدها و سربرگ های تله تکست کشیدیم. ببینید خوب شده؟ باز هم ممنون. فردا امید با شماست. راستی آمار پیامک ها هم داره میره بالا. خداحافظ.

تعداد پیامک های دیروز: 3113

ارسال شده توسط: امید و پیام

به اشتراک بگذارید...
اين نظر توسط هدیه در تاريخ 1392/08/14 و 9:31 دقيقه ارسال شده است

سلام خواستم بگم 2سال عضوم اما شما قابل نمیدونی.

اين نظر توسط پریسا جگرطلا در تاريخ 1391/12/26 و 20:46 دقيقه ارسال شده است

امیدجان پیام خیلی کتابی میحرفه موافقی از کشتی پرتش کنیم تو دریا آخه جوری رفتار میکنه انگار ما غریبه ایم باهم دیگه دوستان نظربدنشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

اين نظر توسط leila 17 در تاريخ 1391/12/26 و 11:54 دقيقه ارسال شده است

سلام
من عضو جدید اینجا و البته عضو بسیار قدیم باشگاه هسم از اون با مخاطبانش
خوشحالم از اینکه کنارتون هسم
پیام هم که دیگه قدیمیا رو تحویل نمی گیره
گفتیم بیایم اینجاشکلک


کد امنیتی رفرش

مطالب مشابه:

  1. هم اندیشان دوشنبه 28 اسفند 1391
  2. هم اندیشان یکشنبه 27 اسفند 1391
  3. هم اندیشان پنجشنبه 24 اسفند 1391
  4. هم اندیشان سه شنبه 22 اسفند 1391
  5. هم اندیشان دوشنبه 21 اسفند 1391
  6. هم اندیشان یکشنبه 20 اسفند 1391
  7. هم اندیشان شنبه 19 اسفند 1391
  8. هم اندیشان پنجشنبه 17 اسفند 1391
  9. هم اندیشان چهارشنبه 16 اسفند 1391