• سه شنبه 1394/02/08 - تعداد بازدید 7 مرتبه
    امید: سلااااااام بر دوستان بامرااااااام؛ راستش! آدما گاهی به دلایل مختلف، گیج می زنن. گاهی بدجور و گاهی هم کم جور! منم ظاهرا دیروز بدجور گیج ز
  • دوشنبه 1394/02/07 - تعداد بازدید 37 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ خدا حفظتون کنه دوستان بامرااااام
  • یکشبنه 1394/02/06 - تعداد بازدید 51 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ می گم اگه یه راننده به پلیس بگه: "باور کن تا حالا من یواشکی بارها با سرعت 180 تا هم رفتم و هیچ اتفاقی نیفتاده. بذارین من راحت ب
  • شنبه 1394/02/05 - تعداد بازدید 61 مرتبه
    امید: سلااااام؛ می دونین الان تو ذهنم داره چی می گذره؟ اینکه شماها خیلی خوبین. خیییییلی!... دلیل دارم براش. فکر نکنین رو هوا دارم حرف می زنم. دلی
  • چهارشنبه 1394/02/02 - تعداد بازدید 75 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ می گم حواستون که هست؟ حواستون به اینکه از بحثا برداشت اشتباه نکنین! آخه ممکنه از اونور بوم بیفتیم. آخه می شناسم کسانی رو که ب
  • سه شنبه 1394/02/01 - تعداد بازدید 81 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ امروز یکی از همکارا بهم گفت: "باورم نمی شه! فردا چهلم مادر آقای رزاقه. چه زود گذشت! مگه می شه؟ انگار، دیروز بود!" انگشت به دهن
مشاهده آرشیو کامل مطالب
کمی طاقت داشته باشید...
مشاهده تالارهای اعضا

    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 19 اسفند 1392
    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 12 اسفند 1392
    • همایش هم اندیشان دزفول ، اهواز ، اندیمشک ، شوشتر - در دزفول
    • 24 بهمن 1392
    • همایش هم اندیشان تهرانی - قرچک ورامین
    • 8 آذر 1392
    • همایش اندیشه سبز - مشهد مقدس
    • 9 آبان 1392
    • هم اندیشان در همایش بزرگداشت حافظ
    • 19 مهر 1392
    • چهارمین میزبان هم اندیشان در صداوسیما : برنامه پنجشنبه اردیبهشت
    • 18 مهر 1392
    • سومین حضور امید در تلویزیون - برنامه اردیبهشت
    • 8 مهر 1392
    • همایش هم اندیشان مشهد مقدس
    • 27 شهریور 1392
    • اولین همایش طرح همیاری بانوان هم اندیش
    • 26 مرداد 1392
    • حضور امید در برنامه طلوع
    • 1391
    • اولین تصویر گرفته شده از پیام
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • فعالیت های شخصی و ابراز علاقه هم اندیشان
    • نمایشگاه کتاب 1392
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • اردیبهشت 1392
    • همایش یزد هم اندیشان
    • اسفند 1391
    • اولین همایش هم اندیشان تهرانی
    • 22 مهر 1391

« در حال حاضر باشگاه هم اندیشان فعالیتی ندارد. ادامه بحث ها در وبلاگ جناب بیدگلیان جریان دارد »


اگر در این سایت عضو می شوید ، حتما شهر خود را نیز وارد کنید.
پس از عضویت در این سایت می توانید در بخش انجمن های تخصصی به فعالیت پرداخته و با دیگر هم اندیشان بحث و گفتگو داشته باشید.

»آرشیو پیامکهای باشگاه

»آلبوم عکس خاطرات

»آلبوم فیلم

»درباره هم اندیشان

»مرجع شماره های کاربردی


هم اندیشان سه شنبه 28 شهریور 1391

مجموعاً 0 امتیاز از 5 توسط 0 نفر
| نظرات داده شده (0) | مربوط به موضوع: چگونگی ایجاد فرصتهای ازدواج بهتر ، 1391 ،

سلام به همه گل اندیشان؛ ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر رو به تک تک خواهرها و مادرهای آینده هم اندیش، تبریک می گم. امید! شما چیزی نمی خوای بگی؟

(زهرا از همدان، عاشق هم اندیشان)

امید: حتما می خوام چیزی بگم. بگم که: دخترا رحمت الهی اند. در این روز عزیز، از ته دل آرزو می کنم که همشون خوشبخت بشن. همشون.

******

سلام به هم اندیشان گل و آقا امید؛ یه روز یکی از دوستان نظری داد که هر روز هر گناهی کردی یادداشت کن. این کار رو دارم انجام می دم و واقعا عالیه. از همتون ممنون.

******

سلام؛ همین الان از مغازه اومدم؛ مغازه دار 200 تومنی پاره رو داد به مشتری، طرف گفت: سالمشو نداری؟ گفت: نه! اما خودم دیدم تو دخلش چند تا دویستی نو بود!

(زهرا)

امید: دوستای گلم! یادتونه چند وقت درباره "دیده ها" بحث کردیم. گفتیم: باید بیشتر به اطرافمون دقت کنیم و از خوبی ها و بدی ها درس بگیریم. گفتیم: محیط اطرافمون یه دانشگاه بی نظیره. یادتونه حدیثی از امام موسی کاظم (ع) درج کردیم که: در هر آنچه چشمانتان می بیند موعظه ای است! 

******

سلام؛ وقتی میشی دختر یه خانواده متوسط، خونت پایین شهره، دیگه لیسانس و کار هنری و فعالیت اجتماعی، چه فایده ای داره!

(یه دوست از دیار غصه)

امید: ناامیدی، فقط شرایط رو بدتر می کنه. مگه قرار نشد هر کس با هر موقعیتی که داره تلاش کنه؟ هان! بعد هم یادتونه یه هم اندیشی گفت: آدم وقتی به کسانی که شرایط بدتر از خودش رو دارن فکر کنه، اون موقع قدر شرایط فعلی خودش رو داره و خداوند رو هزار بار شکر می کنه. چند روز پیش، یکی از آشناهامون می گفت: همکارم، قدرت بلعیدنش رو از دست داده و دیگه هیچی نمی تونه بخوره. اگه جای اون بودی چه کار می کردی؟! پاشو! پاشو! زانوی غم رو بذار کنار و به فکر عملی کردن راهکارهای هم اندیشانه باش!       

******

تصویر ذهنی؛ سلام به هم اندیشای گل؛ من جمله اون دوست هم اندیش روم تأثیر گذاشت که گفت: اگر پرواز کنی آنجا می رسی که می خواهی؛ ولی اگر پرتاب شوی آنجا می رسی که می خواهند.

(الهام یوسفی، 21 ساله، برخوار اصفهان)

******

نظر؛ سلام داداش امید و هم اندیشان گل؛ می خواستم بگم: دختر خانومای پاک و باحجاب، باید یه جورایی خودشونو به جامعه بشناسونن؛ البته نه تو خیابون!

(طیبه، 18 ساله از تبریز!)

******

نظر؛ عمو! اگه ما دخترا تو زمینه های خوب مثل درس، نقاشی، ورزش و خیلی چیزای دیگه پیشرفت کنیم و به جذابیتمون اضافه کنیم، بهتر از اینه که با آرایش، پسرا رو جذب کنیم. به نظر شما در کدوم مورد، آدم اعتماد به نفسش بیشتره؟

(خانم دکتر آینده از تهران)

******

سلام هم اندیشان عزیز؛ به نظر من آدم باید هم باخدا و محجبه باشه و هم به ظاهرشم اهمیت بده و در حدی که شرع رو رعایت کنه، به خودش برسه. در جواب نرگس خانوم باید بگم که هیچ وقت پسری که باخدا باشه از دخترای خیابونی خوشش نمی یاد.

(زهره چابک از شهرستان کاشمر)

******

نظر؛ دخترایی که باحجابند و وقت ازدواجشونه باید تو مجالس ظاهر بشن و اونجاها خودشونو واقعا نشون بدن.

(یه مادر سی و هشت ساله از مشهد)

******

نظر؛ به نظر من ازدواج قسمته و اصلا ربطی به این نداره که اگه کسی تو جامعه نیاد، موقعیت ازدواج نداشته باشه یا حتی کم باشه. بنابراین اگه قسمت باشه با کسی ازدواج کنید هرطور که شده با طرف آشنا می شید.

(نسترن، ۸۱)

******

پیام اولی؛ من به عنوان یک پسر؛ یک دختر با ایمان تحصیل کرده و خوش اخلاق رو به 100 تا دختر پولدار و بد حجاب تو دانشگاهمون که ادعای دوستی می کنن ترجیح میدم. شما پسرا نظرتون چیه؟

(علی، دانشجوی مهندسی معماری یزد، 1371)

******

سلام؛ لطیفه؛ ارسال شارژ خنگول به همسرش:  ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا عزیزم؛ خودت با ناخن پاکش کن!

(نسیمه از شفت، ذوالپیران)

******

سلام دوستان؛ صفحه 660 پیام نما، دعاهای کودکان رو خوندین؟ یکی از بچه ها از خدا خواسته بود گاو بشه از شیرش برای مردم ماست و پنیر درست کنند. آخه بچه اینقدر با شعور! خیلی از ما که حتی به اندازه اونا هم فکر نداریم تا یه ذره به فکر دیگران هم باشیم.

(مریم نظری)

******

سلام دوستای هم اندیش؛ خوبید؟ حتما که خوبید. خدا رو شکر. برای داشتن زندگی خوب و همسر خوب باید لیاقتشو داشته باشیم و این لیاقتو باید خودمون ایجاد کنیم.

(م، ۲۰ ساله از تهران)

******

چه کلمه مظلومی است "قسمت". تمام تقصیرهای ما را گردن می گیرد...!

(فاطمه)

******

سلام به هم اندیشان گل و آقا امید؛ خیلی ازتون ممنونم. حرفاتون باعث شد که من از دوستی با جنس مخالف دست بکشم؛ ولی هنوز یه کم عاشق یه نفر هستم. خواهش می کنم کمکم کنید که فراموشش کنم.

(آتنا، 18 ساله از تهران)

امید: دیروز یکی از هم اندیشان گفت که مشاور بهش گفته باید مثل موقعی که یه عزیزی رو از دست می دی عمل کنی. یعنی فکر کنی که برای همیشه وجود نداره.

******

سلام؛ آقا امید وقتی گفتی اشتباه، بی تاوان نمی مونه، تنم لرزید. من هجده سالمه. تا الان هم خیلی گناه کردم؛ ولی دیگه توبه کردم. حالا می ترسم اشتباهات گذشتم به زندگی آیندم لطمه بزنه. مگه غیر از اینه که خدا توبه کننده ها رو می بخشه؟

(ستاره از نسیم سیتی)

امید: خدا حتی گفته که توبه کنندگان رو دوست داره؛ پس توبه کنندگان واقعی رو حتما می بخشه؛ درمورد بحث بازگشت نتیجه اعمال بدمون به خودمون هم  باید امیدوار باشی که با عمل صالح و کارهای خوب، بتونی اون عواقب رو به حداقل ممکن برسونی.

******

سلام؛ یه انتقاد: چرا همش می گید دخترا پاک باشن؟ پسر نباید پاک باشه!؟ الان پسرا دنبال دختر با ایمانند، اما خودشون... این رسمش نیست!

(مهدیه، 20 ساله)

******

سلام عمو امید؛ می خواستم از خانم نرگس لقمانی به خاطر معرفی CD سخنرانی دکتر فرهنگ که در مورد ازدواج موفق بود بسیار تشکر کنم. واقعا جالب و آموزنده بود...

(فاطمه، هم اندیش حرف گوش کن)

******

به کوچه ای وارد می شدم که پیرمردی از آن خارج می شد. پیرمرد گفت: نرو بن بست است! گوش نکردم و رفتم. بن بست بود. برگشتم! به سر کوچه که رسیدم، پیر شده بودم!

(آجی فاطمه از نایین)

******

با سلام به آقا امید و همه هم اندیشا و خانم ایواز؛ چرا توی فرهنگ ما جا افتاده که آقا پسرا از دختر خانوما خواستگاری کنن! اگه یه دختر از یه پسر خوشش بیاد چیکار باید بکنه؟ روز دختر رو هم به همه آبجیا تبریک می گم.

(میثم، آخرین مجرد از یه خانواده 6 فرزنده)

امید: خیلی سوال سختیه. من که جوابشو بلد نیستم.

******

نظر؛ سلام؛ استادی داشتیم که می گفت: شماها باید تا قبل از ازدواج یک درس و یک رشته ورزشی رو تا حد تدریس بلد باشید. اون وقت می تونید مسئولیت زندگی رو بپذیرید. گل دخترهای باشگاه که توقع خواستگارهای نمونه دارید؛ اول باید از خودتون شروع کنید و سطح فکری تون رو بالا بکشید. روز دختر مبارک.

(ریحانه، ۱۹)

******

نظر؛ سلام، می تونیم توی دوست و آشناها وقتی دختر خوب و پاکی رو سراغ داریم به دیگران که پسر مناسبی برای ازدواج دارن معرفی کنیم که انتخاب های غلط کم بشه. اینقدر نسبت به اطراف، بی تفاوت نباشیم. به امید خوشبختی همه جوون ها.

(یه مترجم از اندیشه)

******

سلام عمو امید؛ لطفا لیست کتاب ها رو هم آرشیو کن. سلام به روح عمو پیام هم برسون. شاد باشید.

(فائزه از نظرآباد)

امید: درباره عملی شدنش فکر می کنیم.

******

نظر؛ سلام داداش امید. به نظر من اگه دختری با پسری دوستی خیابونی داشته باشه بعد با هم ازدواج کن اون اعتمادی که باید بهم داشته باشن رو ندارن.

(فاطمه. م از اندیمشک)

******

نظر؛ پاک بودن یه دختر حتما به این معنی نیست که صبح تا شب تو خونه بشینه پای سجاده. هر چیزی جای خودش. خیلی از دخترای خوب و نجیب، دانشجو هستن اونم تو رشته ها و دانشگاه های سطح بالا یا شاغلن. به نظر من نجابت و حضور تو جامعه منافاتی با هم ندارن.

(کامیار از بابلسر)

******

موقعیت؛ سلام امید خان و بچه های خوب هم اندیش. یه فکر اومده تو سرم عملی می شه؟ می گم چه دختر خانوما و چه آقا پسرایی که پاک هستن و سراغ دوستی های خیابونی نرفتن همدیگه رو ببینن و دغدغه هاشونو بگن. شاید قسمت شد و ازدواج کردن. نظرتون چیه؟؟؟

(علی از بروجرد)

امید: علی آقا ببینم مثل آقا مهدی می تونی قشقرق به پا کنی؟

******

به نظرم خدا تو زندگی امثال من کم نذاشته تا اون دنیا به حسابمون حسابی رسیدگی کنه؛ البته حاضرم زندگیمو با شما دخترای پاک عوض کنم. فقط به خاطر گذشته پاکتون.

(مریم از کلات)

******

نظر؛ ما باید حضرت زهرا رو الگو قرار بدیم. دختر محجبه باید همه جا نمونه  باشه؛ اون وقته که همه خاطرخواش می شن.

(طاهره)

******

سلام؛ واقعا بچه های هم اندیش نظرات جالبی دارن. من که لذت می برم ازحرفاشون.

(مرتضی از قزوین هستم)

******

نظر؛ سلام به همگی؛ به نظر من بعد از چهره، شرکت در مجامع، داشتن روابط عمومی خوب و برخوردهای سنگین و محترمانه می تونه کمک زیادی به ازدواج دختران بکنه.

(آتنا برهانی، 20 ساله، مشهد)

******

نظر؛ سلام؛ دختر خانومای گل می تونن با حفظ حجابشون توی مکانای سالم فعالیت کنن تا آقا پسرای گل ببیننشون و بهشون پیشنهاد ازدواج بدن.

(سوگل از شوشتر)

******

سلام؛ من 18سالمه. به نظرم خوشبختی فقط واسه آدمای چادری نیست؛ چون خیلیا ظاهرشون فقط با حجاب نشون میده. کلا بگم خدا خودش بندشو دوست داره و اونو بهتر می شناسه.

******

نظر؛ سلام بچه ها! من یه دختری هستم که گناه زیاد کردم. وقتی خواستگارم دونست که با پسرا دوست بودم ولم کرد. ازتون می خوام که تن به دوستی های خیابونی ندین. من واقعا پشیمونم؛ اما چه فایده؟ پشیمونی سودی نداره.

(نسیم از همدان)

******

نظر؛ دختر خانوما می تونن برن مسجد هم نمازشون رو با جماعت بخونن و هم ممکنه یکی از پسرهای مسجد یا مامانای اونا این خانم محجبه رو بپسندن. من کسان زیادی رو می شناسم که اینگونه ازدواج کردن.

(سارا از شیراز)

******

به نظر من دوستی های قبل ازدواج یه جور خیانت به همسر آینده حساب می شه؛ چون اون طرف فکر می کنه با کسی ازدواج کرده که قبلا رابطه ای نداشته. اگه اشتباه فکر می کنم قانعم کنید.

(فائزه از تهران عاشق هم اندیشان)

******

سلام؛ من تا الان هرچی پیامک داده بودم فقط برای درج شدن بود؛ ولی الان فقط برای این پیامک می دم که از همتون تشکر کنم و بخوام که به این همکاری، همفکری خوب ادامه بدید.

(با تشکر، یه هم اندیش از تهران)

امید: خدا همیشه نگهدارتون.

ارسال شده توسط: امید و پیام

به اشتراک بگذارید...

کد امنیتی رفرش

مطالب مشابه:

  1. هم اندیشان پنجشنبه 30 شهریور 1391
  2. هم اندیشان چهارشنبه 29 شهریور 1391
  3. هم اندیشان دوشنبه 27 شهریور 1391
  4. هم اندیشان یکشنبه 26 شهریور 1391
  5. هم اندیشان شنبه 25 شهریور 1391