• دوشنبه 1394/02/07 - تعداد بازدید 27 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ خدا حفظتون کنه دوستان بامرااااام
  • یکشبنه 1394/02/06 - تعداد بازدید 41 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ می گم اگه یه راننده به پلیس بگه: "باور کن تا حالا من یواشکی بارها با سرعت 180 تا هم رفتم و هیچ اتفاقی نیفتاده. بذارین من راحت ب
  • شنبه 1394/02/05 - تعداد بازدید 52 مرتبه
    امید: سلااااام؛ می دونین الان تو ذهنم داره چی می گذره؟ اینکه شماها خیلی خوبین. خیییییلی!... دلیل دارم براش. فکر نکنین رو هوا دارم حرف می زنم. دلی
  • چهارشنبه 1394/02/02 - تعداد بازدید 66 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ می گم حواستون که هست؟ حواستون به اینکه از بحثا برداشت اشتباه نکنین! آخه ممکنه از اونور بوم بیفتیم. آخه می شناسم کسانی رو که ب
  • سه شنبه 1394/02/01 - تعداد بازدید 70 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ امروز یکی از همکارا بهم گفت: "باورم نمی شه! فردا چهلم مادر آقای رزاقه. چه زود گذشت! مگه می شه؟ انگار، دیروز بود!" انگشت به دهن
  • دوشنبه 1394/01/31 - تعداد بازدید 61 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ راستش یه لقمه غذا رو اگه دوبار بجوی، می شه غورتش داد؛ ولی فرقش با لقمه ای که خوب جویده بشه از زمین تا آسمونه. باور نداری مجله
مشاهده آرشیو کامل مطالب
کمی طاقت داشته باشید...
مشاهده تالارهای اعضا

    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 19 اسفند 1392
    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 12 اسفند 1392
    • همایش هم اندیشان دزفول ، اهواز ، اندیمشک ، شوشتر - در دزفول
    • 24 بهمن 1392
    • همایش هم اندیشان تهرانی - قرچک ورامین
    • 8 آذر 1392
    • همایش اندیشه سبز - مشهد مقدس
    • 9 آبان 1392
    • هم اندیشان در همایش بزرگداشت حافظ
    • 19 مهر 1392
    • چهارمین میزبان هم اندیشان در صداوسیما : برنامه پنجشنبه اردیبهشت
    • 18 مهر 1392
    • سومین حضور امید در تلویزیون - برنامه اردیبهشت
    • 8 مهر 1392
    • همایش هم اندیشان مشهد مقدس
    • 27 شهریور 1392
    • اولین همایش طرح همیاری بانوان هم اندیش
    • 26 مرداد 1392
    • حضور امید در برنامه طلوع
    • 1391
    • اولین تصویر گرفته شده از پیام
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • فعالیت های شخصی و ابراز علاقه هم اندیشان
    • نمایشگاه کتاب 1392
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • اردیبهشت 1392
    • همایش یزد هم اندیشان
    • اسفند 1391
    • اولین همایش هم اندیشان تهرانی
    • 22 مهر 1391

« در حال حاضر باشگاه هم اندیشان فعالیتی ندارد. ادامه بحث ها در وبلاگ جناب بیدگلیان جریان دارد »


اگر در این سایت عضو می شوید ، حتما شهر خود را نیز وارد کنید.
پس از عضویت در این سایت می توانید در بخش انجمن های تخصصی به فعالیت پرداخته و با دیگر هم اندیشان بحث و گفتگو داشته باشید.

»آرشیو پیامکهای باشگاه

»آلبوم عکس خاطرات

»آلبوم فیلم

»درباره هم اندیشان

»مرجع شماره های کاربردی


هم اندیشان شنبه 15 تیر 1392

مجموعاً 0 امتیاز از 5 توسط 0 نفر
| نظرات داده شده (0) | مربوط به موضوع: 1392 ، جوانهای امروزی چقدر برای تشکیل زندگی آمادگی دارند ،

امید: سلااااام؛ حالتون رو چون می دونم قشنگه دیگه درباره اش سوال نمی کنم؛ ولی بهم بگید، پذیراییتون چطوره؟ منظورم اینه که وقتی با دوست و فامیل و آشنا روبرو می شید چطورید؟ اون انرژی مثبت و حس خوب رو می گیرن ازتون؟!  

******

سلام به همه دوستان به خصوص امید و پیام. چگونه دوست داشتنی شویم؟ 1- خوش اخلاق و با نشاط باشید و همیشه لبخند بزنید. اعمال بلندتر از کلمات هستند. زیاد هم شوخی نکنید چون شوخی فراوان از جذابیت شما می کاهد.

2- دست به خیر باشید و صادقانه به دیگران کمک کنید و کار آن ها را راه

بیندازید.

3- همواره ظاهری آراسته و در عین حال ساده داشته باشید و تمیز و مرتب باشید

4- بیش از اندازه از موقعیت های خود دم نزنید و گفتار و کردارتان را هم یکی کنید.

(الهام)

******

سلام؛ من همیشه از فیلم ها مطالب زیادی یاد می گیرم؛ مثلا فیلم محیا رو دیدین؟ چه حرف قشنگی خانم حمیدی زدن؟ گفتن: "من هر موقع کار خوبی انجام می دم برای خودم یه کتاب هدیه می خرم." کار قشنگیه! آدم هم خودشو تشویق می کنه و هم به درک و فهمش و اطلاعاتش، با خرید کتاب مناسب، افزوده می شه.

(عطیه، 72)

******

سلام هم اندیشان؛ من یه خواهر دارم 20 سالشه. هر چقدر بهش می گم غذا درست کن تا یاد بگیری، می گه: نه! به نامزدم هم  گفتم که من بلد نیستم غذا درست کنم. گفته عیبی نداره؛ اما به عقیده من درسته که عشق مهمه؛ ولی نمی شه خوردش که!

(نفس از تهران)

******

سلام پیام و هم اندیشان عزیز! موضوع این هفته، بزرگترین مشکل منه. والا دیگه خسته شدم. آخه من 20 سالمه و نه آشپزى بلدم و نه علاقه اى به یادگیریش دارم. از بس مامان و بابام بهم غرزدن و سرکوفت زدن خسته شدم. تازه یه دختر فوق العاده سر به هواام. کمکم کنین!

(الناز، مهندسى صنایع از اصفهان)

******

سلام؛ نمی دونید چقدر خوشحالم که این بحثو راه انداختین. راستش! پسرای فامیل ما همشون وابسته به ماماناشونن و اصلا استقلال ندارن. می ترسم داداشام هم مثل اونا بشن؛ اونوقت بیا و درستش کن؛ چون هیچ زنی دوست نداره با چنین آقایی زندگی کنه. لطفا یه راهکارایی بدین که من به عنوان یه هم اندیش از این بحران جلوگیری کنم.

(مریم گلی از ایلام)

******

مشاعره:

دردم از یار است و درمان نیز هم؛

دل فدای او شد و جان نیز هم.

"م" بدین. راستی... سلام!

(نسترن از تهران)

******

سلام امید، پیام و هم اندیشان؛ راجع به بحث هفته باید بگم شاید به خاطر این باشه که خیلى از والدین فکر می کنن دارن به بچه هاشون محبت میکنن و اجازه نمی دن بچه هاشون کاراشون رو خودشون انجام بدن. مثلا مامان من به آبجیم که نه سالشه غذا می ده و فکر می کنه داره محبت می کنه؛ اما من با هر دوتاشون حرف زدم و الان آبجیم خودش اجازه این کارو به مامانم نمی ده. به نظرم ما خودمون هم باید بخوایم و استقلالمون رو حفظ کنیم وگرنه این رفتارها درونمون ریشه پیدا می کنه.

(آیدا خانوم از شهریار)

******

سلام؛ کی گفته دخترا کار نمی کنن؟ من خودم از وقتی که 13 سالم شد مامانم اجازه داد که بیشتر کارای خونمونو انجام بدم؛ حتی آشپزی. نمی خوام از خودم تعریف کنم؛ اما الان سخت ترین غذاها رو بلدم درست کنم؛ چون مامانم ازم خواست و من باید انجام می دادم.

(یگانه، 19 ساله، مشهد، عاشق هم اندیشان)

******

سلام؛ درباره همه چیز تذکر می دهید. درباره ضرر مواد غذایی صنعتی، نریختن آشغال روی زمین و... ولی آیا درباره نماز خوندن یا نخوندن تذکر می دهید؟ بیاین نماز رو سرلوحه کارهای خوبمون قرار بدیم.

(حسن هستم از نسیم شهر)

امید: حسن آقای گل و گلاب؛ شاخ شمشاد! اگه توجه نمووییده باشید ما تو باشگاه درباره همه چیز صحبت می کنیم. از طرز تهیه ماست و پنیر گرفته تا مسائل فلسفی و عرفانی. جذابیت باشگاه هم به خاطر همین تنوعشه. به هر حال ممنون از یادآوریت.      

******

این جمله قشنگ ریحانه خانم خیلی زیبا است. فرستادمش برا دامادم. ممنون ازش. "بیان احساس دوست داشتن همسر به زندگی لطمه نمی زند؛ بلکه عشق نورزیدن است که ب زندگی آسیب می رساند" 

******

سلام به همه دوستای هم اندیش؛ من خیلی وقته عضو خاموش و ساکت باشگاه هستم. همیشه پیامک هاتون رو می خونم و با هم مقایسشون می کنم. نظرها و پیشنهادای متفاوت خیلی خوبه؛ اما توجه کردی وقتی به عمق جمله یه نفر دقت کنی تأثیر زیادی روت می ذاره؟ رو من که خیلی تأثیر داشته.

(فاطمه از رشت، وکیل آینده باشگاه)

******

ادامه دارد.

برای شرکت در سرشماری صفحه 565 رو بخونید.

آمار سرشماری تا ساعت نه و نیم امروز (شنبه): 42539

******

سلام داداشی! بد به غیرتم برخورد. کی گفته دخترای امروزی چیزی بلد نیستن. من 18 و نیم سالمه. دانشجو گرافیکم. (عکاس، طراح، نقاش و....) آشپزیم تو فامیل جزو بهترینه. همه اینو می گن. قالی می بافم. 3 تا مدرک قرآن دارم. زبانم عالیه. پارسال تابستون کلاس خیاطی رفتم و امسال آرایشگری می رم. بازم هنر دارم بگم یا کافیه!؟ زنده باد گرافیست های ساریان ساری.

(مریم از بابلسر)

امید: آآآآآفرین. آبجی! نتیجه تک تک اون مهارت ها رو حتما تو زندگیت می بینی. راستی! برای اینکه بحث رو خوب شروع کنیم اول باید ببینیم یه جوون دختر یا پسر برای مستقل شدن و شروع یه زندگی مشترک، چه حداقل هایی رو باید داشته باشه که بعد ببینیم حالا چرا بعضی جوون ها اون حداقل ها رو هم ندارن. بحث خیلی خوبی می شه. مطمئنم. اول پیامک هاتون بنویسین: حداقل   

******

سلام به نیک اندیشان؛ من چهارشنبه با مادرم رفتم به آدرس هم اندیشان. نمی دونین چقدر خوشحالم. آقا پیام نبود؛ ولی با آقا امید حرف زدم. راستش باورم نمی شه اونجا به اون سادگی باشه. چند تا میز و چند تا رایانه باعث شده بیشتر ما تو زندگیمون تغییراتی کنیم. من از طرف خودم و دوستام از تمامی بچه های هم اندیش تشکر می کنم. دوستون دارم.

(حانیه عسگری از تهران)

******

سلام امید؛ به نظر من دلیل وابستگی و اینکه یه دختر نتونه یه نیمرو درست کنه به خانواده برمی گرده مثلا مامان خانواده می شوره، می پزه؛ ولی از دختر نمی خواد کمکش کنه. البته قبول دارم نسل ما یه کم تن پرور بار اومده. من خانوادم روستان؛ ولی من و داداشم و آجیم ( از من کوچیکترن) به خاطر درس خوندن شهریم و با اینکه مدرسه بودم همه کارا با من بوده.

‏(راضیه، 18 ساله)

******

سلام به هم اندیشان و آقا امید؛ من چند روزی وقت نکردم هم اندیشان رو بخونم. امروز داشتم آرشیو می خوندم خواستم جواب هم اندیشی رو بدم که 4 شنبه گفته بودن دختر 7 سالشون شب ادراری داره. می دونم بحث این هفته چیز دیگه اس؛ ولی خیلی خیلی مهمه؛ چون منم این مشکل رو تا 12 سالگی داشتم و خانوادم تو اون دوران باعث شدن اعتماد به نفسم بشه صفر. مطمئن باشید که مشکل دخترتون روحیه که خودتون باعثش شدید. نباید به هیچ وجه بذارید برادر یا خواهرش این موضوع رو بفهمن. خودتون هم نباید مشکلش رو تو سرش بزنید. این موضوع با قرص و دارو حل نمی شه بهتره دخترتون رو پیش یه روانشناس کودک ببرید.

امید: همونطور که قبلا هم گفتیم، نکته خیلی مهمیه؛ ولی به هر حال، شب ادراری دلایل مختلف داره. یه مقاله خوب از اینترنت پیدا کردم. هر وقت تبدیل و درج شد، اطلاع می دم.

******

سلام به هم اندیشان و آقا امید! باید به دوست عزیزمون بگم که از غروب به بعد مایعات کمتر بده بخوره. شب ها هم روى غذاش یه کم نعنا خشک بریزه! ما از یه عطار پرسیدیم کار ساز بوده!

(حانیه و زهره از شاهدشهر شهریار)

******

هم اندیشان سلام و امید؛ برا شب ادراری باید از خوردن غذاهای سرد و تر (مخصوصا ماست) در شب ها پرهیز کرد...

(فاطمه از راور)

******

سلام امیدخان و هم اندیشای گل؛ من خودم از اون دخترایی ام که قیافه معمولی دارن و از قیافم راضی ام. همیشه سعى می کنم با پوشیدن لباسای شیک و سنگین متفاوت جلوه کنم. اینو من نمی گم همه بهم می گن. می خواستم بگم اون دوستایی هم که واقعا از قیافشون راضی نیستن می تونن فقط یکبار به توصیه من گوش بدن؛ درضمن، پوشیدن لباسای شیک و بی نقص در بالا رفتن اعتماد به نفس، خیلی کمک می کنه. من خودم واقعا به این جمله ایمان دارم چون تجربش رو دارم...

(فاطمه، 21 ساله، کبودرآهنگ)

******

سلاااام به اهالی کشتی هم اندیشان. آقا امید! توی کشتی تون واسه یه تازه وارد جا هست؟ آخه من تازه ازطریق همسرم هم اندیش شدم. عاشق همسرم هستم و خیلی خوشبختیم...

(بابای فاطمه کوچولو هستم از قزوین)

امید: آقای بابا؛ خوش اومدین. جاتون تو کشتی خیلی خالی بود. ردیف سوم خانوم بچه هاتون براتون جا گرفتن. خب! تا یادم نرفته بگم که مثل پارسال، یه جزیره خوب نشون کردم برای ماه رمضان. اونطور که ناخداهای دیگه می گن یه غار خنک هم داره که جون می ده برا دور هم نشستن و بحث کردن. ما هم که خوراکمون بحثه.    

******

سلام دوستان؛ به نظر من تقصیر زندگیه ماشینیه؛ اگه بچه ها وقت بیشتری رو با خانواده باشن، خیلی از مهارت ها رو زود یاد می گیرن و دیگه جای نگرانی نخواهد بود. بدرود!

(شهلا، دانشجو مدیریت از بروجن)

******

سلام؛ می دونین چیه؟ تازه دارم می فهمم که پول در آوردن چقدر سخت و پر زحمته. قدر پدر و مادرتونو بدونین دوستای گلم.

(م.ع، دانشجوی سال آخر و کارمند)

******

سلام؛ خوبین؟ فکر می کنین قرآن برا چی نازل شده؟ فقط برا خوندن؟ نه! برای یافتن راه. قرآن یک راهنماست و خوندنش به تنهایی هیج ثوابی نداره. ثوابش اینه که تو زندگیتون بکار ببرین و راه رو بیابین. ممنون

(علی)

******

سلام دوستان؛ یه سوال تخصصی: مگه والدین امروز، بچه های دیروز نیستن؟ پس چرا متوجه تبعیض نمی شن؟؟؟

(مهسا،۲۰، تهران)

******

با سلام به امید و پیام  و هم اندیشان؛ می خواستم بدونم اون هم اندیشمون چه ماشینی رو تو جاده تخت جمشید دیدن؛ اگه وانت پیکان سفید بوده، ماشین من بوده.

(رسول از مرودشت)

******

سلام به همه؛ خوب هستین؟ شبتون بخیر و شادی! دوستای گلم! می گم من خیلی دوست دارم اگه جایی دیدمتون بشناسمتون. مطمئنا شمام دوستدارین؛ پس خواهشا از این به بعد خودمونو طوری معرفی کنیم که اگه جایی همو دیدیم بشناسیم. داداش امید اگه موافقی پیاممو بدرج. توجه نموییدی؟! رد نشو... آآباریکلا

(سحر.ص، دانشجوی ترم 2 شیمی محض، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، قزوین، چادری)

امید: خب! به خدا می سپارمتون و دعا می کنم که همتون همیشه سالم و شاد باشین. از فردا بحثمون داغ تر می شه. حالا می بینین!

به اشتراک بگذارید...

کد امنیتی رفرش

مطالب مشابه:

  1. هم اندیشان پنجشنبه 29 اسفند 1392
  2. هم اندیشان چهارشنبه 28 اسفند 1392
  3. هم اندیشان سه شنبه 27 اسفند 1392
  4. هم اندیشان دوشنبه 26 اسفند 1392
  5. هم اندیشان یکشنبه 25 اسفند 1392
  6. هم اندیشان شنبه 24 اسفند 1392
  7. هم اندیشان پنجشنبه 22 اسفند 1392
  8. هم اندیشان چهارشنبه 21 اسفند 1392
  9. هم اندیشان سه شنبه 20 اسفند 1392