• سه شنبه 1394/02/08 - تعداد بازدید 7 مرتبه
    امید: سلااااااام بر دوستان بامرااااااام؛ راستش! آدما گاهی به دلایل مختلف، گیج می زنن. گاهی بدجور و گاهی هم کم جور! منم ظاهرا دیروز بدجور گیج ز
  • دوشنبه 1394/02/07 - تعداد بازدید 37 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ خدا حفظتون کنه دوستان بامرااااام
  • یکشبنه 1394/02/06 - تعداد بازدید 51 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ می گم اگه یه راننده به پلیس بگه: "باور کن تا حالا من یواشکی بارها با سرعت 180 تا هم رفتم و هیچ اتفاقی نیفتاده. بذارین من راحت ب
  • شنبه 1394/02/05 - تعداد بازدید 61 مرتبه
    امید: سلااااام؛ می دونین الان تو ذهنم داره چی می گذره؟ اینکه شماها خیلی خوبین. خیییییلی!... دلیل دارم براش. فکر نکنین رو هوا دارم حرف می زنم. دلی
  • چهارشنبه 1394/02/02 - تعداد بازدید 75 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ می گم حواستون که هست؟ حواستون به اینکه از بحثا برداشت اشتباه نکنین! آخه ممکنه از اونور بوم بیفتیم. آخه می شناسم کسانی رو که ب
  • سه شنبه 1394/02/01 - تعداد بازدید 81 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ امروز یکی از همکارا بهم گفت: "باورم نمی شه! فردا چهلم مادر آقای رزاقه. چه زود گذشت! مگه می شه؟ انگار، دیروز بود!" انگشت به دهن
مشاهده آرشیو کامل مطالب
کمی طاقت داشته باشید...
مشاهده تالارهای اعضا

    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 19 اسفند 1392
    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 12 اسفند 1392
    • همایش هم اندیشان دزفول ، اهواز ، اندیمشک ، شوشتر - در دزفول
    • 24 بهمن 1392
    • همایش هم اندیشان تهرانی - قرچک ورامین
    • 8 آذر 1392
    • همایش اندیشه سبز - مشهد مقدس
    • 9 آبان 1392
    • هم اندیشان در همایش بزرگداشت حافظ
    • 19 مهر 1392
    • چهارمین میزبان هم اندیشان در صداوسیما : برنامه پنجشنبه اردیبهشت
    • 18 مهر 1392
    • سومین حضور امید در تلویزیون - برنامه اردیبهشت
    • 8 مهر 1392
    • همایش هم اندیشان مشهد مقدس
    • 27 شهریور 1392
    • اولین همایش طرح همیاری بانوان هم اندیش
    • 26 مرداد 1392
    • حضور امید در برنامه طلوع
    • 1391
    • اولین تصویر گرفته شده از پیام
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • فعالیت های شخصی و ابراز علاقه هم اندیشان
    • نمایشگاه کتاب 1392
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • اردیبهشت 1392
    • همایش یزد هم اندیشان
    • اسفند 1391
    • اولین همایش هم اندیشان تهرانی
    • 22 مهر 1391

« در حال حاضر باشگاه هم اندیشان فعالیتی ندارد. ادامه بحث ها در وبلاگ جناب بیدگلیان جریان دارد »


اگر در این سایت عضو می شوید ، حتما شهر خود را نیز وارد کنید.
پس از عضویت در این سایت می توانید در بخش انجمن های تخصصی به فعالیت پرداخته و با دیگر هم اندیشان بحث و گفتگو داشته باشید.

»آرشیو پیامکهای باشگاه

»آلبوم عکس خاطرات

»آلبوم فیلم

»درباره هم اندیشان

»مرجع شماره های کاربردی


هم اندیشان چهار شنبه 26 فروردین ماه 1394

مجموعاً 0 امتیاز از 5 توسط 0 نفر
| نظرات داده شده (0) | مربوط به موضوع: آرشیو مطالب ، آرشیو کامل ، 1394 ، موضوعات بحث شده در سال 1394 ، بحث آزاد ،

هم اندیشان چهار شنبه 26 فروردین ماه 1394

امید: سلاااااام؛ امروز سرم حسابی شلوغه؛ چون دارم موضوعات پیشنهادیتون برا نظرسنجی رو سر و سامون می دم. فعلا این پیامکا رو داشته باشین، تا نوبت دوم که نظرسنجی شروع بشه...

******

سلام؛ امیدوارم حال دل همتون خوب باشه. خیلی از ماها مثل الان من ناشکریم. همیشه احساس می کنیم خیلی از چیزا رو کم داریم. انگار همیشه از خدا طلبکاریم!! وقتی مریض می شیم، به اون بیمارایی فکر کنیم که مریضی های لاعلاج دارن. یا اینکه می گیم: "چرا زندگیمون یکنواخته؟" خب یه کم به اطرافمون و چیزایی که داریم، نگاه کنیم. به خانواده مون. اگه خدای نکرده یکیشونو از دست بدیم حاضریم تمام روزامون تکراری بود؛ ولی اون می بود. اول به خودم می گم: تا دیر نشده قدر داشته هامون رو بدونیم. (نسرین هستم از دیار بختیاری ها، الیگودرز)

******

سلام؛ ‌دوستان ‌لطفا برای ‌دخترهای ‌باوفایی‌ که ‌با عشق، ‌پرستاری‌ پدر و مادر پیر و مریضشون‌ رو انجام ‌می دن ‌و خودشون ‌رو از خیلی‌ تفریحات ‌محروم ‌کردن ‌دعا کنید. یکیشون ‌دوست ‌صمیمی ‌منه. ‌خدا اجرشو بده. (‌تینا)

******

سلام؛ روز مادر، خونه سالمندان رو نشون داد. یکی از مادرا می گفت: بچه هام چندین ساله منو گذاشتن اینجا و حتی یه بارم نیومدن بم سر بزنن. یکی دیگه از مادرا بهش گفت: گریه نکن! روزی که بچه هاشون همین رفتارو انجام بدن بعد می فهمن که ما چی کشیدیم. تو رو خدا قدر پدرمادرا رو بدونیم. من که همیشه بهشون احترام می ذارم و دسشون رو می بوسم. یه بار اینقدر بوسیدم که مادرم عصبانی شد و به لطفش 2 روز تو راهرو خوابیدم. لحظه هاتون پر از یاد خدا. (پرستو، ایوانغرب)

******

سلام هم اندیشان؛ یک روز خنگول دور میدون با ماشینش همش می چرخه. می گن چرا نمیری؟ می گه آخه راهنمام گیر کرده! راستی! دیشب که بیدار شدم نصفه شبی واستون دعا کردم؛ یعنی تا حالا واستون دعا نکرده بودم؛ ولی واسم عجیبه چطور دیشب با اون بیحالی، یادم بودید؟ (فرهاد، کوهدشت)

امید: تاثیر بحثای دعا در حق دیگرانه. می دونین؟ حرفایی که تو باشگاه زده می شه، بخوایم و نخوایم کم کم تو گوشت و پوستمون می ره. تو روح و جانمون. و چی بهتر از این؟ خدایا به خاطر این روزی معنوی، شکرت. می دونین که؟ توفیق حضور تو باشگاه و استفاده از این بحثا قسمت هر کسی نمی شه.

******

سلام؛ داشتم هم اندیشان می خوندم. به پیام آقا فرهاد از کوهدشت رسیدم خندیدم. مامانم گفت: به چی خندیدی؟ منم پیامو براش خوندم و براش از تاثیرات باشگاه گفتم. گفت: اینا که ایقدر خوبن، نمی شه به داداشتم بگی بخونه. گفتم مادر خیلی وقت پیش بهش گفتم. می گه فقط سرگرم کننده اس. ولی اگه فقط سرگرم کننده اس پس چرا پدر و مادرم همیشه می گن تو خیلی چیزا رو می دونی که خواهر و برادرای بزرگترت نمی دونن؟! (فاطمه)

******

سلام امید خان؛ خیییلی مخلصیم. من راننده ی ترانزیتم و دائما تو جاده ها و کشور های مختلفم. من هم اندیشان رو هر روز ساعت 5 از تلویزیون کامیونم می بینم. هر کجا باشم می زنم کنار جاده و باشگاه رو می خونم. یا علی! دست حق به همراهتون. (محمدی، 32 ساله از شمال)

امید: می بینین؟ اگه کسی قسمتش باشه از تو کامیون با یه تلویزیون کوچیک هم هم اندیشان رو می خونه و اگه نباشه، توی خونه ی گرم و نرم، با تلویزیون80 اینج هم...    

******

امید: سلااااام؛ آخ مخم! دوباره داره سوت می کشه! آخه می  بایست این همه موضوع رو برا نظرسنجی سر و سامون می دادم. امیدوارم چیزی از دستم در نرفته باشه. خیلی هاش تکراری بود و قبلا درباره شون بحث کردیم که داره تو هم اندیشان قدیم، درج می شه. بعضی هاش هم واقعا تو رسانه ملی قابل مطرح شدن نیست. بعضی هاش هم در حد بحث هفتگی نیست و با یه جواب حللله! خلاصه نتیجه این همه کلنجار رفتن با موضوعات پیشنهادیتون شد این چیزی که امروز می بینین. فقط و فقط کد قرمز مربوط به هر موضوع رو به "سی هزار، چهل و هشت"  (3000048) ارسال کنین. اگه از چندین موضوع هم خوشتون اومد، می تونین کدهاش رو تو پیامک های جداگانه ارسال کنین.

******

370- سلام‌ بر همگی؛ بیاین ‌از شبکه های اجتماعی ‌حرف‌ بزنیم. ‌خیلی‌ها گرفتارش شدن. ‌من‌ فقط ‌شش‌ روز تو لاین ‌بودم ‌از زندگی ‌بیزار شدم. ‌واقعا خونه ‌خراب ‌کنه. ‌کلی ‌حرف ‌راجبش ‌دارم.

 

سلام؛ امید یه بحثی بذار واسه این شبکه های اجتماعی. دوستای من که همه درگیرش شدن. لطفا راهکاراتونو بدین تا دوستام از دست نرفتن. (مروارید، ۱۸ ساله از ۰۲۱)

******

371- سلام؛ می شه درباره اینکه خوانواده ها بین فرزنداشون به ویژه پسر با دختر، فرق می ذارن بحث کنیم؟ آیا واقعا ما دخترا با پسرا فرق داریم؟ می دونم امید چون حوصله جنجال نداری ازین موضوع، رد می شی!

******

372- سلام؛ چرا امروزه عشق و عاشقی بین جوانان بیشتر شده؟ (ثریا)

******

373- سلام؛ چه خوبه که چند روزی هم در مورد آثار و تبعات "زندگی بدون نماز" صحبت کنیم. (مریم، کلاته برفی)

******

374- سلام امید؛ می خوام بگم این رسم و رسوما چیه که روز ب روزم داره پر زرق و برق تر می شه؟ اگه دختر شوهر کنه خونوادش از اول تا آخرش باید جوابگوی این رسومات الکی باشه. باید واسش یخچال رو پر کنن، بعد از عروسی وقتی دختر اومد خونه پدرش بهش کادو بدن. اولین عید واسه خونه دختر کادو ببرن، الانم این سیسمونی های تجملاتی! آیا راهی عملی و منطقی برای رهایی هست؟ (پریسا)

******

375- چرا با وجود اینکه می دونیم یه کاری اشتباهه و به عاقبت کارمونم ایمان داریم ولکن بازم اون فعل رو مورد عمل قرار می دیم؟؟ (آیدا حیدری، انزلی)

******

376- سلام؛ می گم چه خوب می شد که یک هفته درمورد حد و حدود ارتباط با نامحرم بحث می کردید؛ چون مشکل خیلیاس! (آرزو از آمل)

سلام؛ به نظرم درمورد حد و مرز روابط و انحرافاتی که داره هم بحث کنیم، بد نیست. مطمئنم اگه جزء نظرسنجی باشه بیشترین رأی رو میاره. (حامد از بروجرد)

سلام؛ حد و حدود ارتباط دختر و پسر در دانشگاه باید چطور باشه؟ من به عنوان یه دختر مذهبی در دانشگاه باید چطور باشم؟ (آرزو از آمل)

******

377- سلام؛ درمورد تاثیر گناهان در زندگی بحث کنید. (کبری راه چمنی)

******

378- موضوع: چرا از دین لذت نمی بریم؟ (...)

******

379- سلام؛ امیییییید خواهش می کنم یکى از موضوعات رو به فالگیرى و رمالی و دعانویسى اختصاص بده. چند روز پیش یکى از آشناهام به دلیل این خرفات زن و پسر نابیناشو ترک کرده. می شه که بشه؟ (دختر اردیبهشت از تهران)

******

380- سلام؛ تا حالا درباره یه موضوع 2 بار بحث کردیم؛ ولی هیچوقت درباره فکرای قدیمی و غلط و کهنه بعضی بزرگترامون که جز ناراحتی و دردسر هیچی ندارن، بحث نکردیم. من خودم که تو آتیش این فکرای کهنه دارم می سوزم. (زهرا از تبریز)

******

381- سلامی گرم همچون گرمای وجود هم اندیشان. راستی! می شه یکبار هم درمورد سوءتفاهم بحث کنید؟ فکر می کنم تو زندگی هامون خیلی زیاده. ممنون به خاطر تمام خیلی چیزای خوب. ‏(مرضیه، 67، خراسان رضوی)

******

382- سلام؛ استرس عامل ایجاد و تشدید بسیارى از بیمارى هاست. اگه می شه لطفا در رابطه با ''استرس و راه هاى پیشگیرى از آن'' هم صحبت کنیم. (على تائب، 1370، شفت)

******

383- سلام؛ نمی دونم درمورد اینکه چه کار کنیم که غیبت نکنیم بحث کردیم یا نه؟ اگه نه، فکر کنم بحث خوبی می شه که از این گناه بزرگ دست برداریم! البته با کمک دوستان. (فاطمه پولادوند، 19 ساله، دورود)

امید: من پیشنهادم اینه که درباره کنترل زبان بحث کنیم که یکیش غیبته! یکیش دروغه! یکیش دل شکوندنه! یکیش تهمته! و... اینجوری به موضوعات پیشنهادی بیشتری هم پرداخته می شه. چیکار کنیم که این زبون، کنترل بشه؟ که اگه بشه، چی می شه! 

******

384- سلام؛ اهمیت توکل به خدا و نقش توکل به خدا در انتخاب همسر

******

385- درباره "کنترل نگاه"! شاید بحث شده قبلا؛ ولی خیلی ضروریه و اینروزا عادی شده! بحث کنیم که این نگاه ها چه عواقبی می تونه داشته باشه؟

******

386- سلام؛ خواهشا خواهشا خواهشا یه هفته در مورد اصل بسیار مهم "اعتدال" در زندگی صحبت کنید! این که چطور در تمام جوانب زندگی جانب اعتدال را نگه داریم که آسیب نبینیم. که نه سیخ بسوزه نه کباب! من خودم خیلی توی این مورد مشکل دارم. مثلا در به اندازه محبت کردن.... اصل اعتدال در زندگی بسیار بسیار در گفتار امامان معصوم (ع)، تاکید شده؛ اما من چیز زیادی ازش بلد نیستم. (زهرا، 18 ساله از کرج)

******

387- سلام؛ یک هفته برای اهمیت حق الناس صحبت کنین؛ چون خیلی از ما گرفتار این موضوع هستیم. ممنون. (عطیه مامان علی و فاطمه و معراج)

******

388- سلام؛ در رابطه با زودرنجى حرف بزنیم. مشکل خیلیاس. بخصوص خانوما! (کوثر سبحانى، 20 ساله، املش)

******

389- درباره لجبازى تو زندگی مشترک و عواقب اون هم بحث کنیم.

******

390- سلام؛ چرا امروزه بعضی مردم دین رو سلیقه ای کردن و هر جور دوست دارن از دین برداشت می کنن؟  

******

391- اطاعت زن از مرد در زندگی مشترک. چرا و چقدر لازمه؟ و این به معنی اینه که مرد نباید گوش به حرف زنش بده؟!

******

392- سلام؛ امید اگه می شه یه هفته درمورد مدیریت زمان بحث کنیم. (مریم غفاری، قم)

******

393- سلام؛ ما مخلص امیدخان و هم اندیشان هستیم. امید می خواستم پیشنهاد بدم موضوع صله رحم رو بذاری تو نظرسنجی؛ چون رفت و آمد بین اقوام کم شده. (محمدم از جنوب شرق)

امید: اونقدر ذوق دارم شنبه بشه ببینم نتیجه چی می شه. تا ساعت ده صبح شنبه می تونین تو نظرسنجی شرکت کنین. همتون و همه عزیزانتون رو به خدا می سپارم. از اینکه یاد پیام بودین و 27 فروردین تولدش رو تبریک گفتین هم ممنون.

به اشتراک بگذارید...

کد امنیتی رفرش

مطالب مشابه:

  1. هم اندیشان سه شنبه 8 اردیبهشت 1394
  2. هم اندیشان دوشنبه 7 اردیبهشت 1394
  3. هم اندیشان یکشنبه 6 اردیبهشت 1394
  4. هم اندیشان شنبه 5 اردیبهشت 1394
  5. هم اندیشان چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394
  6. هم اندیشان سه شنبه 1 اردیبهشت 1394
  7. هم اندیشان دوشنبه 31 فروردین 1394
  8. هم اندیشان یکشنبه 30 فروردین 1394
  9. هم اندیشان شنبه 29 فروردین 1394