• سه شنبه 1394/02/08 - تعداد بازدید 7 مرتبه
    امید: سلااااااام بر دوستان بامرااااااام؛ راستش! آدما گاهی به دلایل مختلف، گیج می زنن. گاهی بدجور و گاهی هم کم جور! منم ظاهرا دیروز بدجور گیج ز
  • دوشنبه 1394/02/07 - تعداد بازدید 37 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ خدا حفظتون کنه دوستان بامرااااام
  • یکشبنه 1394/02/06 - تعداد بازدید 51 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ می گم اگه یه راننده به پلیس بگه: "باور کن تا حالا من یواشکی بارها با سرعت 180 تا هم رفتم و هیچ اتفاقی نیفتاده. بذارین من راحت ب
  • شنبه 1394/02/05 - تعداد بازدید 61 مرتبه
    امید: سلااااام؛ می دونین الان تو ذهنم داره چی می گذره؟ اینکه شماها خیلی خوبین. خیییییلی!... دلیل دارم براش. فکر نکنین رو هوا دارم حرف می زنم. دلی
  • چهارشنبه 1394/02/02 - تعداد بازدید 75 مرتبه
    امید: سلاااااام؛ می گم حواستون که هست؟ حواستون به اینکه از بحثا برداشت اشتباه نکنین! آخه ممکنه از اونور بوم بیفتیم. آخه می شناسم کسانی رو که ب
  • سه شنبه 1394/02/01 - تعداد بازدید 81 مرتبه
    امید: سلاااااااام؛ امروز یکی از همکارا بهم گفت: "باورم نمی شه! فردا چهلم مادر آقای رزاقه. چه زود گذشت! مگه می شه؟ انگار، دیروز بود!" انگشت به دهن
مشاهده آرشیو کامل مطالب
کمی طاقت داشته باشید...
مشاهده تالارهای اعضا

    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 19 اسفند 1392
    • حضور امید، حسین تکلو و خانم عوض زاده در برنامه اردیبهشت
    • 12 اسفند 1392
    • همایش هم اندیشان دزفول ، اهواز ، اندیمشک ، شوشتر - در دزفول
    • 24 بهمن 1392
    • همایش هم اندیشان تهرانی - قرچک ورامین
    • 8 آذر 1392
    • همایش اندیشه سبز - مشهد مقدس
    • 9 آبان 1392
    • هم اندیشان در همایش بزرگداشت حافظ
    • 19 مهر 1392
    • چهارمین میزبان هم اندیشان در صداوسیما : برنامه پنجشنبه اردیبهشت
    • 18 مهر 1392
    • سومین حضور امید در تلویزیون - برنامه اردیبهشت
    • 8 مهر 1392
    • همایش هم اندیشان مشهد مقدس
    • 27 شهریور 1392
    • اولین همایش طرح همیاری بانوان هم اندیش
    • 26 مرداد 1392
    • حضور امید در برنامه طلوع
    • 1391
    • اولین تصویر گرفته شده از پیام
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • فعالیت های شخصی و ابراز علاقه هم اندیشان
    • نمایشگاه کتاب 1392
    • نمایشگاه کتاب تهران
    • اردیبهشت 1392
    • همایش یزد هم اندیشان
    • اسفند 1391
    • اولین همایش هم اندیشان تهرانی
    • 22 مهر 1391

« در حال حاضر باشگاه هم اندیشان فعالیتی ندارد. ادامه بحث ها در وبلاگ جناب بیدگلیان جریان دارد »


اگر در این سایت عضو می شوید ، حتما شهر خود را نیز وارد کنید.
پس از عضویت در این سایت می توانید در بخش انجمن های تخصصی به فعالیت پرداخته و با دیگر هم اندیشان بحث و گفتگو داشته باشید.

»آرشیو پیامکهای باشگاه

»آلبوم عکس خاطرات

»آلبوم فیلم

»درباره هم اندیشان

»مرجع شماره های کاربردی


هم اندیشان سه شنبه 2 آبان 1391

مجموعاً 0 امتیاز از 5 توسط 0 نفر
| نظرات داده شده (0) | مربوط به موضوع: مهارت های زندگی ، 1391 ،

خداحافظ امید! خداحافظ هم اندیشان! امروز دارم میرم سربازی. خیلی اعصابم خورده که نمی تونم با شماها و موضوعات باشگاه همراه باشم؛ ولی چاره ای ندارم! راستی؛ ۲ تا سر رسید از موضوعات باشگاه و پیامک های دوستان پر کردم که با خودم می برم پادگان! می خوام یه پادگان رو عضو هم اندیشان کنم! خلاصه، خیلی دوستون دارم. دوستان گل و امید و پیام عزیز!

(نوید، ۲۳ ساله، اراک، فوق دیپلم حسابداری، امیدوار و شاد)

امید: دوستان خوبم سلام؛ چون می دونستم آقا نوید دیگه نمی تونه پیامکش رو ببینه، زنگ زدم که بهش بگم: خدا پشت و پناهت. در دسترس نبود. آقا نوید! خدا پشت و پناهت.   

******

سلام؛ لوگوی باشگاه رو زدم رو کیفم، یه نفر از پشت یکی محکم زد پس کلم و گفت: چطوری هم اندیش؟ امروز امید رو دیدی؟ منم تا 20 ثانیه کپ کردم، بعد فهمیدم موضوع از چه قراره. امید خان تحویل بگیر!

(هم اندیش مریم از کرمانشاه)

امید: بابا! وقتی همو می بینین یه کم مهربون تر خودتون رو معرفی کنین؛ البته حق دارین! آدم وقتی یه هم اندیش رو می بینه اونقدر ذوق زده می شه که اصلا نمی دونه داره چی کار می کنه.      

******

سلام امید! یه سوال؟ من هر موقع هم اندیشان رو خوندم، دکتر خسروی رو معرفی کردی که فلان موقع برنامه داره؟ چرا!! نکنه فامیلته؟

(امان دوجی از ترکمن صحرا)

امید: یه دلیل مهمش رو با خوندن پیامک بعدی که یکی از صدها پیامکیه که در همین باره اس، متوجه می شی؛ یه دلیل دیگش هم اینه که احساس می کنم صادقانه داره درباره موضوعاتی صحبت می کنه که هم اندیشان دوست دارن بدونن. اگه برنامه های خوب دیگه ای هم از این دست، سراغ دارین، حتما معرفی کنید. 

******

سلام به همه کسانی که باعث شدن برنامه طلوع شکل بگیره. خدا می دونه که حرفای دو هفته پیش دکتر خسروی، زندگی رو برام دگرگون کرد. من به همراه حرفاش گریه می کردم که خدایا من چقدر بی وفا بودم و فکر می کردم بنده صالح درگاهتم!

(پونه، 19 ساله، دانشجوی معماری از کرمانشاه)

******

سلام امید خان! چقدر ذوق کردم وقتی مجری برنامه طلوع، آخر برنامه به اعضای میلیونی باشگاهمون اشاره کرد. فکر کنم بدجور گرفتار باشگاه شده!! در ضمن؛ حرفای آقای خسروی مثل همیشه دلنشین و تأمل برانگیز بود.

(اسماء، زابل، دانشجوی دبیری علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان زاهدان)

******

سلام آقا امید! آقای خسروی حرف جالبی زدند. گفتند: ما باید تبدیل بشیم به آدمی که دوست داریم یه عمر با او زندگی کنیم.

(علی، لیسانس مدیریت از صوغان)

امید: به یه نکته مهم دیگه هم اشاره کرد. گفت: "به جز معصومین، نمی شه دو تا آدم پیدا کرد که اخلاقشون مثل هم باشه؛ پس نباید انتظار داشته باشیم تا همسرمون دقیقا مثل ما باشه و همه چیزش منطبق با خواسته ما "البته دیروز یکی از هم اندیشان به نکته مهمی اشاره کرد. گفت: موقع "انتخاب" همسر، خوب چشمامون رو باز کنیم و تفاوت های "مشکل ساز" را جدی بگیریم و ازش نگذریم.

******

تجربه؛ پس گرفتن کلمات نامهربانانه ای که به زبان می آوری، مثل جمع کردن پر در یک طوفان سخت است.

(مریم، 18 ساله از دهاقان)

******

سلام امید و هم اندیشان؛ می دونید اگه بیش از پنجاه هزار نفر عضو باشگاه در سراسر کشور به هر طریق ممکن از لوگوی باشگاه (370) استفاده کنن؛ دیگه تو هیچ شهر و روستایی، احساس تنهایی نمی کنیم و یه جمع دوستانه وسیعی داریم! تصمیم با خودتون.

(معین الدینی، کارمند مخابرات بندرعباس)

امید: تازه! قراره یه پادگان عضو هم اندیشان بشه! باید یه کم جمع تر بشینیم تا جا برای همه باشه.

******

سلام؛ امید! چند وقته یه فکری دارم! می گم: چطوره موضوعاتی که تا حالا به صورت هفتگی بحث کردیم رو تو یه صفحه بذاری که یادداشت کنیم تا هر وقت چشممون بهشون افتاد، یاد بحث ها و نتیجه هاشون بیفتیم و بدونیم که رو چه موضوعاتی تا حالا بحث شده.

(ناصر، 21 ساله، بروجرد، دانشجوی ترم 3 حقوق)

امید: فکر خوبیه! این کار باید بشه. اسامی کتاب هایی که معرفی میشه هم باید یه جا آرشیو بشه. دنبال این کار هستم. در ضمن؛ یکی از دوستان هم اندیشمون سایتی راه انداخته که تمام مطالب باشگاه هم اندیشان رو روزانه توش آرشیو می کنه. اینم آدرسش: http://hamandishantv4.r98.ir

******

سلام؛ باشگاه رو اصلا دوست ندارم؛ چون همش شعار می دین. اونایی هم که پیام میدن نصفشون به حرفای خودشون اعتقاد ندارن. البته یه موضوعی که رو من تاثیر مثبت گذاشته، بحث محیط زیست بود که الان دوستام هم به حفظ محیط زیست اهمیت میدن.

(الهام ابراهیمی از تهران)

امید: این ها همه واقعیت هاییه که چون بهش توجه نشده، انگار شعاره. ما هم اندیشان در تلاشیم تا با تلنگرهایی که با هم اندیشی می خوریم، این واقعیت ها رو زنده کنیم و واقعا هم احساس می کنم خیلی از هم اندیشان حرف دلشون رو دارن می زنن. اگه شما درباره محیط زیست که بهش اعتقاد داری، صحبتی کنی، ممکنه یکی بگه داره شعار می ده؛ در حالیکه واقعا شعار نمی دین.

******

سلام به بکر اندیشان؛ یکی از مهارت های زندگی اینه که به مشکلات غلبه کنیم و نزاریم مشکلات به ما غلبه کنند. خودتونو بسپارین به خدا.

(نرگس صدیقی از دبیران)

******

سلام؛ یکی از مهارت های زندگی، مسئولیت پذیریه! اینکه هر شخص سعی کنه تا وظایفشو به بهترین شکل ممکن انجام بده! چه به عنوان همسر، چه دانش آموز، فرزند، پدر، مادر یا...

(پریسا، 19ساله از نسیم شهر)

******

سلام به هم اندیشان گل و بلبل. خوب هستید؟ خوشید؟ یه ۸ روزی می شه که هم اندیشان رو نتونستم بخونم. نمی دونید چه حالی داشتم. انگار یه چیزی رو گم کرده بودم. تازه فهمیدم که چه قدر به هم اندیشان وابسته شدم. دلم واستون به اندازه سوراخ جوراب های خنگول، تنگ شده بود. اگه درست فهمیده باشم موضوع هفته مهارت های زندگیه. حالا که بیشتر دقت می کنم می بینم که بیشتر موضوع های هفتگی باشگاه خودشون یه مهارت بودن. مثل: اسراف نکردن، شاد بودن، مهارت هایی درمورد ازدواج، رفتار خوب با پدر و مادر، دوست یابی، ماشینی نشدن و خیلی چیزهای دیگه. به نظر من آشنایی با هم اندیشان خودش یه مهارته که من از اون بی بهره نبودم.

(فاطمه خانم، یه هم اندیش واقعی از بوشهر)

******

سلام و درود بر آقا امید و تمام صحیح اندیشان؛ یکی از مهارت های زندگی می تونه تربیت صحیح فرزندان باشه.

(مهدی، یه کشاورز  از اصفهان)

امید: دیروز تو سرمقاله مجله موفقیت خوندم: "خود را برای پدر و مادر بودن آماده کنید. اگر مجرد هستید از همین حالا سعی کنید در زمینه شناخت و پرورش فرزند، مطالعاتی داشته باشید. با خود فکر نکنید حالا وقت بسیار است؛ گاهی ما آنقدر در پیچ و تاب زندگی غرق می شویم که دیگر چنین فرصت های طلایی به دست نمی آوریم."

******

سلام آقا امید و هم اندیشان! شماها دلتون خیلی خوشه. مهارت زندگی کیلویی چنده؟  وقتی که شریک زندگیت منطقش زوره و می گه می خوای بخواه نمی خوای نخواه! خواهش می کنم جوابمو بدین. خیلی دلم سرد شده از تمام دنیا. آخه بیست ساله دارم صبر می کنم که بچه هام بچه طلاق نباشن؛ ولی اونا هم افسرده شدن.

(یه مادر از مشهد)

امید: دونستن مهارت های زندگی معجزه می کنه. این یه واقعیته که بخش زیادی از درست شدن زندگی به خود ما مربوط می شه و در مواقع خیلی حاد هم می شه یه کارهایی کرد که زندگی سر و سامون بگیره. 

******

سلام به همگی؛ وقتی ازدواج کردم هیچی از زندگی مشترک نمی دونستم. عوضش شوهرم تا می تونست کتابایی با محتوای مهارت زندگی و طریقه رفتار با همسر خونده بود. تا 2 سال بچگانه رفتارکردم؛ ولی همسرم در سکوت صبر کرد تا من هم بتونم به مهارت برسم. این بزرگترین تجربه زندگیم بود. الان همسرم رو با هیچی تو این دنیا عوض نمی کنم.

(مریم هستم از خوزستان)

******

سلام؛ این هم کتاب "همدلی" از دکتر مریم رسولیان و دکتر راضیه صالحیان. با خوندن این کتاب با موضوع همدلی که مؤثرترین مهارت زندگیه   آشنا می شید.

(افسانه، 370، روستای رنگرزان، دانشجوی حسابداری)

******

سلام امید! دلم خیلی گرفته. می خواستم به شما بگم؛ چون دیگه کسی برام نمونده که بخوام باهاش درد و دل کنم. دو سال پیش به زور ازدواج کردم. هیچی از مهارت های زندگی رو نمی دونستم و عاقبتم این شده.

(منیره. خ، 18ساله)

******

با عرض سلام به هم اندیشان عزیز و آقا امید؛ دوستانی که خواستار فراگیری مهارت های زندگی هستند. پیشنهاد می کنم پیام نمای شبکه 4 صفحه 741 رو حتما بخونند.

(نصیری پرچینی از ابهر)

******

سلام آقا امید و هم اندیشان! من پنج شنبه عقدمه. تو رو خدا این بحث مهارت های زندگی رو ادامه بدید؛ چون نه تنها من بلکه کسایی دیگه ام مثل من هستن که به این مهارت ها نیاز دارن. ممنون!

(سحر هستم، 20 ساله از نظرآباد)

******

سلام به امید خان و نو اندیشان؛ یک کتاب خیلی خیلی خیلی خوب بهتون بگم که عمل کردن به مطالبش می تونه یکی از مهارت های زندگی هم باشه. "نگران نباش، زندگی کن" از دیل کارنگی. اگه با خوندن کتاب دیدتون به زندگی تغییر نکرد اسممو عوض کنید.

(؟؟؟ ۲۳ ساله از مشهد)

******

سلام دوستان عزیز! حالا دیگه من هم با افتخار، عضو باشگاه هم اندیشان شبکه چهار هستم. امروز صبح برنامه طلوع رو دیدم. عالی بود. آقای میلاد اسلام زاده در آخر برنامه جمله ای از آلبرت اینشتین گفتند: در افتادن افراد در چاه دنبال جاذبه زمین به عنوان مقصر نگردیم. در ادامه هم آقای دکتر خسروی جمله ای از اینشتین گفتند: اگر ما به اندازه یک میلیونیم استفاده ای که از معده مان می کنیم از عقلمان می کردیم، دنیای ما شگفت انگیزتر بود.

(داوود هستم از اصفهان)

******

سلام امید و دوستان گلم؛ صبح وقتی مجری برنامه طلوع از هم اندیشان تشکر کرد احساس شعف کردم. به خود می بالم که یک هم اندیشم.

(خ.ا،  ۲۶ ساله، شهرکرد، لیسانس زمین شناسی)

******

سلام؛ من یه هم اندیش واقعی ام؛ ولی باید اعتراف کنم باشگاه یه کوچولو داره تکراری می شه؛ اگه ماهی یه هفته موضوع بحث "هرچه می خواهد دل تنگت بگو" باشه، فکر کنم خیلی خوب بشه.

(سمیرا، ترم پنج آی تی از ساوه)

امید: باشه! قراره نظر سنجی کنیم. از همین الان تا ظهر فردا می تونین تو این نظر سنجی، شرکت کنین. فقط و فقط یکی از عددهای 2 تا 9 رو که هر کدومشون به یکی از موضوعات پیشنهادی شما مربوط می شه به شماره پیامک 3000048 ارسال کنید. تو پیامکتون چیز دیگه ای ننویسین.    

2- هر چه می خواهد دل تنگت بگو

3–  چه طور می شه به پدر و مادر خدمت کرد و چه نتایجی داره

3- کینه توزی و بخشش

4 – کار برای زندگی یا زندگی برای کار؟

5 – اعتماد به نفس

6 - مدگرایی

7- چگونه عادت های بد را ترک کنیم؟

8- حجاب

9- مدیریت زمان

******

سلام هم اندیشان گل؛ یکی از مهارت های مهم زندگی مهارت شاد بودن و لبخند زدنه. لبخند بزن! بدون انتظار پاسخی از دنیا! دقیقا مث اینه که کلی پیامک بزنی به هم اندیشان و انتظار درج شدن نداشته باشی و لبخند بزنی.

(زینب، 22 ساله، دره شهر)

امید: فردا همدیگه رو می بینیم.

ارسال شده توسط: امید و پیام

به اشتراک بگذارید...

کد امنیتی رفرش

مطالب مشابه:

  1. هم اندیشان پنج شنبه 4 آبان 1391
  2. هم اندیشان چهارشنبه 3 آبان 1391
  3. هم اندیشان دوشنبه 1 آبان 1391
  4. هم اندیشان یکشنبه 30 مهر 1391
  5. هم اندیشان شنبه 29 مهر 1391