اندازه متن
- کوچکتر | + بزرگتر
بالا
Top
   

زمان جاری : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 - 11:41 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم





ارسال پاسخ
تعداد بازدید 232
نویسنده پیام
mehrdad_b30 آفلاین



ارسال‌ها : 3829
عضویت: 25 /6 /1392
تعداد اخطار: 3
تشکرها : 7974
تشکر شده : 10300
رو آوردن بسیاری از مردم سعودی به الحاد واهانت به قرآن





رو آوردن بسیاری از مردم سعودی به الحاد واهانت به قرآن

بسم الله الرحمن الرحیم
متاسفانه به خاطر عملکرد نادرست دولت عربستان سعودی وایجاد بدعت های فراوان در دین اسلام وحمایت از گرهکهای تروریستی چون داعش موجب دین گریزی بسیاری از مسلمین را در کشور خود به وجود اورد تا جایی که کثیری از جوانان که حقیقت اسلام را نظریه پردازی مولویهای وهابی دانسته اند اسلام را دینی خرافی پنداشته ورو به الحاد آورده اند تا جایی که گروهی ازافراد که موقعیت دولتی هم داشتند برای اهانت به قرآن تعداد زیادی مصحف را در مجاری فاضلاب استان طائف ریختند که بعدا آن مصحف ها در آورده شد وتصویر فوق در همین ارتباط است.
بر اساس این پژوهش صورت گرفته نسبت ملحدان یا افراد بی دین در سعودی برابر با برخی از کشورهای اروپایی مانند بلژیک است. همانطور که انتظار می رفت چین در صدر این پژوهش قرار دارد و این نسبت در برخی از کشورهای کمونیستی سابق و هم چنین برخی از کشورهای جنوب آفریقا بالاست.

اما موضوع تعجب برانگیز نسبت شش درصدی الحاد و بی دینی در بین 75درصد شهروندان معتقد سعودی است ، 19 درصد باقیمانده ی شهروندان سعودی خود را اصلا معتقد و متدین نمی دانند؛ با این توصیف،عربستان سعودی حائز رتبه ی اول الحاد در بین کشورهای اسلامی شده است.








امضای کاربر :
...
شنبه 14 شهریور 1394 - 23:18
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 4 کاربر از mehrdad_b30 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: aristocratic-girl & a66818 & nazanin92 & gomnam62 &
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :